Το reality μαγειρικής σημείωσε 21,5% στο σύνολο και 31,1% στο δυναμικό κοινό. Μάλιστα, στο γυναικείο κοινό 25-44 ετών η τηλεθέαση εκτοξεύτηκε στο 38,1%.
Την ίδια ώρα το «Τατουάζ» σημείωσε 25,5% στο σύνολο και 21,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ το Survivor 16,3% και 16% αντίστοιχα. Την ίδια ώρα οι σειρές του ΑΝΤ1 κράτησαν το κοινό τους με την «Επιστροφή» να βρίσκεται στο 24,3% και 24,2% αντίστοιχα, ενώ η «Φριτέζα» συγκέντρωσε το 16,8% και 20,8%.