Σύμφωνα με τα πρώτα μη καθαρά στοιχεία των μετρήσεων, το reality μαγειρικής βρέθηκε στην κορυφή της προτίμησης του δυναμικού κοινού με 22% με το "Πέτα τη φριτέζα" να το πιέζει στενά με 21,1%. Το "Τατουάζ" σημείωσε 18,4%, η "Επιστροφή" 17,8%, το "Σόι" 17,4%.
Στην κορυφή του συνόλου βέβαια βρέθηκε το "Τατουάζ" με 22,7%, ακολούθησε η "Επιστροφή" με 20,4% και η "Φριτέζα" με 20,3%. Μετά ήταν το "Σόι" με 19,1% και το "MasterChef" με 16,6%.
Απογοητευτικά βέβαια φαίνονται τα ποσοστά του Power Of Love που κράτησε το 11,4% στο σύνολο και το 13,3% του δυναμικού κοινού.
*Πηγή ποσοστών: Zappit.gr