Τέτοιες συλλογές, ήταν οι συλλογές της Mary Katrantzou και του Erdem στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.
Η "δικιά μας" Mary Katrantzou μελέτησε γι' αυτή τη συλλογή το κίνημα του μοντερνισμού- από τις ρίζες του και τα έργα του William Morris ως το Bauhaus, ντύνοντας ολόκληρα σύνολα με τις αναφορές αυτές. Μερικά κομμάτια ήταν αφιερωμένα στο ρεύμα του πουαντιγισμού (από τη γαλλική λέξη pointillisme που σήμαινε ότι οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν πίνακες κάνοντας μικρές τελείες με το πινέλο), το οποίο αποτυπώθηκε με μοναδική μαεστρία στα ρούχα. Άλλα κομμάτια είχαν αναφορές στη διακόσμηση- με highlight το jacket που θυμίζει καναπέ Chesterfield. Κατά τα άλλα, οι αναπάντεχοι συνδυασμοί των prints πάντρευαν σε αυτή τη συλλογή διαφορετικές καλλιτεχνικές εκφάνσεις, δικαιώνοντας για μια ακόμη φορά το όραμα της Katrantzou.
Ο Erdem Μoralioglu δημιούργησε το show του επηρεασμένος από μία υπαρκτή μούσα- την Adele Astaire, μεγαλύτερη αδερφή του Fred Astaire και εξίσου ταλαντούχα με εκείνον, που άφησε πίσω την καριέρα της όταν παντρεύτηκε το Δούκα του Devonshire. Μπροκάρ υφάσματα, βελούδο, midi παλτό, γούνες και τονισμένοι ώμοι έδιναν μια σαφή αναφορά στις δεκαετίες '20s και '30s συνδυάζοντας το παιχνδιάρικο ύφος των flapper girls με τη ladylike κομψότητα των γυναικών της δεκαετίας του '30. Ο σχεδιαστής επέλεξε την Εθνική Πινακοθήκη για να παρουσιάσει τη συλλογή του, αφού, όπως είπε, φαντάστηκε την καλλιτέχνιδα να περπατά στους διαδρόμους του κάστρου της στην Ιρλανδία, φορώντας αυτά τα υπέροχα, "αρχοντικά" ρούχα.