Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα πρώτα μη καθαρά ποσοστά, ο ποδοσφαιρικός αγώνας σημείωσε 24,7 στο σύνολο και 24,4 στο δυναμικό κοινό.
Στο σύνολο, ακολούθησε το «Τατουάζ» με 23,7%, το «Nomads» με 19,2% και το «The Voice» με 18,8%. Βέβαια, στο δυναμικό κοινό τα πράγματα ήταν διαφορετικά με το reality του ΑΝΤ1 να συγκεντρώνει το 21,8%, ίδιο ποσοστό με το «Τατουάζ» του Alpha (τα ποσοστά θα διαφοροποιηθούν όταν βγουν οι καθαροί μέσοι όροι) και να ακολουθεί λίγο πιο πίσω το «Voice» με 19,2%.
Πηγή Ποσοστών: TVNea
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr