Follow us

Η Μάχη Της Τηλεθέασης: Άντεξαν τα προγράμματα του prime time απέναντι στον αγώνα Ολυμπιακός VS Μπαρτσελόνα;

Προβληματισμό στις τηλεθεάσεις του prime time έφερε ο αγώνας του Ολυμπιακού με την Μπαρτσελόνα που τερμάτισε πρώτος στους πίνακες της Nielsen. 

Yupiii
ΓΡΑΦΕΙ: YUPIII
Nomads - Τατουάζ - Voice

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα πρώτα μη καθαρά ποσοστά, ο ποδοσφαιρικός αγώνας σημείωσε 24,7 στο σύνολο και 24,4 στο δυναμικό κοινό.

Στο σύνολο, ακολούθησε το «Τατουάζ» με 23,7%, το «Nomads» με 19,2% και το «The Voice» με 18,8%. Βέβαια, στο δυναμικό κοινό τα πράγματα ήταν διαφορετικά με το reality του ΑΝΤ1 να συγκεντρώνει το 21,8%, ίδιο ποσοστό με το «Τατουάζ» του Alpha (τα ποσοστά θα διαφοροποιηθούν όταν βγουν οι καθαροί μέσοι όροι) και να ακολουθεί λίγο πιο πίσω το «Voice» με 19,2%.

Πηγή Ποσοστών: TVNea

Διαβάστε Ακόμα