Follow us

Χειλάκης - Κουτσογιαννόπουλος: Εξαιρέσεις Σε Έναν Λυπηρό Κανόνα: Αποδεικνύουν ότι ποιότητα & κόμπλεξ δεν πάνε απαραίτητα μαζί

Το πρωί της Δευτέρας ο Γιώργος Λιάγκας κι η Φαίη Σκορδά είχαν στην πολυθρόνα τους τον Αιμίλιο Χειλάκη. Έναν θεατρικό κατά βαση ηθοποιό, που ωστόσο έχει μια σημαντική παρουσία στην τηλεόραση (και την καλύτερη ίσως φωνή στην Ελλάδα).

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος Αιμίλιος Χειλάκης

Και η συζήτηση, λοιπόν, ξεκίνησε από τα μαλλιά: Ή μάλλον από την απουσία τους από το κεφάλι του Αιμίλιου Χειλάκη, εδώ και περίπου ένα μήνα, για χάρη του ρόλου του στην παράσταση «Ο Κύκλος Με Την Κιμωλία», που ανεβαίνει στο «Παλλάς». Κι αφού ο Λιάγκας τον ρώτησε πώς πήρε την απόφαση να ξυρίσει το κεφάλι του, πώς ένιωσε με αυτή την αλλαγή, αν λούζεται με σαμπουάν ή σαπούνι τώρα που δεν έχει μαλλιά, κάθε πότε το «κουρεύει», ποιος του το ξύρισε, αν ξεκίνησε από μπροστά ή από πίσω, πόσο καιρό θα του πάρουν να μακρύνουν κι άλλα τέτοια ενδιαφέροντα, ο ηθοποιός χαμογελαστά, χωρίς ξινίλες και διάθεση να θίξει τους παρουσιαστές, επισήμανε με χιούμορ πως έχουν σπαταλήσει αρκετή ώρα «μιλώντας για τρίχες».

Συνέχισε μιλώντας για την τηλεόραση που ο ίδιος ξεκαθάρισε πως δεν καταδικάζει, ούτε σνομπάρει, κι εξήγησε γιατί δεν θα 'θελε πλέον να δουλεύει σε αυτή. Αφού αποκάλυψε ότι από μικρός θεωρούσε ότι το θεάτρο του ταιριάζει περισσότερο και -κυρίως- ότι ο ίδιος θεωρεί πως είναι καλύτερος σε αυτό, δήλωσε ότι «τώρα πια, στα 45 μου, νομίζω πως μπορώ πλέον να παραδεχτώ ότι δεν μου πάει εμένα αυτή η δουλειά». Κι ανέλυσε με απλά λόγια στο δίδυμο του «Πρωινού» και στους τηλεθεατές γιατί το θέατρο και η τηλεόραση είναι για έναν ηθοποιό δύο πράγματα διαφορετικά μεταξύ τους: «Είναι σαν να είσαι οδηγός κι ενώ οδηγείς ένα αμάξι, να σου πω να οδηγήσεις και μια νταλίκα. Είναι δύο διαφορετικοί τρόποι οδήγησης. Δεν σημαίνει ότι επειδή οδηγεί κάποιος αμάξι, μπορεί να οδηγήσει και νταλίκα».

Κι εγώ έμεινα να σκέφτομαι πόσοι άλλοι, δήθεν «κουλτουριάρηδες», έχουν περάσει από αυτή την πολυθρόνα -και πολλές άλλες τηλεοπτικές καρέκλες- και το μόνο που κατάφεραν να πουν, ακόμα κι αν τελικά εννοούσαν ακριβώς το ίδιο με τον Αιμίλιο Χειλάκη, είναι πόσο ανώτεροι νιώθουν από τις τηλεοπτικές σειρές, πόσο ασήμαντες είναι γι' αυτούς οι συζητήσεις «του κομμωτηρίου», όπως η προαναφερθείσα για το ξυρισμένο κεφάλι, και πόσο μεγάλη χάρη κάνουν, τελικά, στον κόσμο, που του χαρίζουν απλόχερα το ταλέντο τους.

Συνειρμικά, η περίπτωση του Αιμίλιου Χειλάκη μου θύμισε τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Τον άνθρωπο που μπορεί να βρίσκεται στην τηλεόραση τα τελευταία 5493547983 χρόνια κάνοντας κάτι σε σχεδόν καθημερινή βάση, έχοντας θέση σε μια απολύτως «ανάλαφρη» εκπομπή, έχει, όμως, καταφέρει τόσο να μην αλλοτριωθεί ο ίδιος και να μη χάσει ούτε πόντο από την εικόνα που έχουν οι συνάδελφοί του κι ο κόσμος για εκείνον, όσο και να μη δείχνει ποτέ «ξένο σώμα» στην εκπομπή στην οποία τόσα χρόνια συμμετέχει.

Χωρίς κόμπλεξ και χωρίς καμία διάθεση να δείξει πως είναι ανώτερος, πιο μορφωμένος ή πιο οτιδήποτε από τους υπόλοιπους στο πάνελ, ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος μπορεί να βρίσκεται στο πλευρό της απόλυτα mainstream Ελένης Μενεγάκη που στις μισές κινηματογραφικές ταινίες την παίρνει ο ύπνος, μπορεί στο πλατό που εργάζεται να βγαίνει μετά από αυτόν η Γωγώ Τσαμπά με την κλαρινορχήστρα της στις 3 το μεσημέρι (ή στις 11 το πρωί πριν από λίγα χρόνια), και μπορεί να συμμετέχει στις έρευνες του Γρηγόρη Γκουντάρα, πετώντας πού και πού ένα φλεγματικού χιούμορ αστειάκι, παραμένοντας πάντα ο έγκριτος κριτικός κινηματογράφου που χαίρει του σεβασμού όλων.

Και, κάπως έτσι, αυτές οι δύο περιπτώσεις ανθρώπων διδάσκουν πως η ποιότητα είναι αυταπόδεικτη και δεν χρειάζεται κανείς να πασχίζει για να τη διατυμπανίσει. Δεν αλλοτριώνεται από ερωτήσεις παρουσιαστών, από συμμετοχή σε lifestyle εκπομπές ή τηλεοπτικά projects. Η «κουλτούρα» μπορεί να υπάρξει και να φανεί ακόμα και μέσα από τις πιο απλές λέξεις. Μπορεί να επιζήσει ακόμα και σε πρωινά ή μεσημεριανά μαγκαζίνο. Η «κουλτούρα» δεν χρειάζεται τουπέ και δυσνόητες φράσεις για να αναδειχθεί. Αυτά το πολύ να εντυπωσιάσουν δυο τρεις αμόρφωτους.

Υ.Γ.: Όταν δεν καταλαβαίνεις κάτι, δεν σημαίνει ότι είσαι χαζός ή κατώτερος των περιστάσεων. Είναι πιο πιθανό εκείνος που στο λέει να μην είναι τόσο έξυπνος ώστε στο εξηγήσει σωστά.

Ο Τάσος Μαστρογιάννης στα social media:

https://twitter.com/tmastrogiannis

https://www.facebook.com/tasosmastrogiannis

http://instagram.com/tmastrogiannis

Περισσότερα κείμενα από τον Τάσο Μαστρογιάννη: http://www.yupiii.gr/author/mastrog/

Και το blog του: «ταSOS της εβδομάδας

Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.

Διάβασε ακόμη:

Ελένη Μενεγάκη: H Μεγάλη Ανατροπή: Το γκολ στο 90’ και... ο Μάκης στο κάδρο - από την Κλεοπάτρα Πατλάκη

Η Χρυσή Δεκάδα Της Εβδομάδας: Η ρεβάνς της Τατιάνας & το δράμα που έγινε τηλεοπτικό πρωτοσέλιδο - από τον Κωνσταντίνο Αντωνάτο - Χαντζάκο

Εισπνέει Οξυγόνο, Εκπνέει Μανούρα: Άδωνις εναντίον όλων - Γράφει ο Γιάννης Τσαούσης

Κι Όμως! Η Ιστορία Επαναλαμβάνεται: ...Με Αποδείξεις - από τον Νίκο Παρτσώλη

Μια Δεύτερη Αποτίμηση: Οι παράπλευροι νικητές των εκλογών - από τον Αντώνη Τζαβάρα

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα