Follow us

Tάκης Ζαχαράτος - Ρούλα Κορομηλά : «Σήκω επάνω κι αποχαιρέτησέ την» (την παρουσιάστρια...)

Η εποχή της περιορισμένης σε λόγο και χρόνο και κυρίως της εγκλωβισμένης σε μία καρέκλα κριτικής επιτροπής φαίνεται πως έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Αυτό, τουλάχιστον, αποδεικνύει η παρουσία δύο μεγάλων ονομάτων, όπως αυτά του Τάκη Ζαχαράτου και της Ρούλας Κορομηλά, στα δύο μεγαλύτερα σόου της τρέχουσας σεζόν. Στο μεν «Your Face Sounds Familiar» ο Τάκης Ζαχαράτος κάνει το δικό του σόου μες στο σόου, στο δε «Just The 2 Of Us», η Ρούλα Κορομηλά μας καθιστά σαφές πως μία παρουσιάστρια είναι πάντα παρουσιάστρια, ακόμα κι αν παρουσιάζει κάποια άλλη το σόου!

Νίκος Παρτσώλης
ΓΡΑΦΕΙ: ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΤΣΩΛΗΣ
Tάκης Ζαχαράτος - Ρούλα Κορομηλά - Ζέτα Μακρυπούλια - Μαρία Μπεκατώρου

Όταν στην πρεμιέρα του «Familiar», ο Τάκης Ζαχαράτος άφησε την καρέκλα του κριτή και σηκώθηκε όρθιος δίπλα στην παρουσιάστρια Μαρία Μπεκατώρου για να αναδειχθεί το πλήρες outfit του, όλοι θεωρήσαμε πως πρόκειται για ένα χαριτωμένο και ανατρεπτικό στιγμιότυπο του σόου. Τίποτα δεν προμήνυε το τι θα επακολουθούσε. Το ανατρεπτικό ενσταντανέ έγινε ρουτίνα και πλέον αποτελεί μόνιμη ρουμπρίκα στη σκαλέτα του σόου: «Πρόλογος Μαρίας… παρουσίαση παικτών… Τάκης όρθιος… μίμηση 1ου παίκτη… Τάκης ξανά όρθιος».

Κάθε Κυριακή, γίνεται όλο και πιο εμφανής η σύγχυση του Τάκη Ζαχαράτου στο τι ακριβώς υπηρετεί: τον ρόλο του κριτή σε μία επιτροπή μεταμφιεσμένων celebrities; Ένα οne man show, σαν τα άκρως επιτυχημένα και καυστικά πoυ έχει κάνει στο παρελθόν; Έναν ρόλο κάποιου hardcore πανελίστα σαν αυτόν της Σάσας Σταμάτη; Ή ένα συνεχές casting για μία μελλοντική παρουσίαση; Το ότι είναι ταλαντούχος και «One of his kind» στην Ελλάδα, δεν το αμφισβητεί κανείς ευφυής άνθρωπος που ξέρει να αποδίδει τα εύσημα σε αυτούς που ξεχωρίζουν. Επομένως, δυσκολεύομαι να κατανοήσω την ανάγκη του να αποδεικνύει κάθε εβδομάδα ότι έχει χιούμορ, ότι είναι ετοιμόλογος, ότι είναι καλοντυμένος και, κυρίως, πιο λαμπερός από οτιδήποτε βγάζει φως μες στο πλατό. Αυτή η υπερπροσπάθεια να τα αποδείξει όλα αυτά, αφενός, φέρνει σε αμηχανία τον τηλεθεατή, αφετέρου, αδικεί κάθε του ταλέντο. Εύπεπτο χιούμορ, κακίες άνευ προηγουμένου και αφ’ υψηλού κριτική που δεν σχετίζεται με τα πρόσωπα του σόου (κάτι για το οποίο θεωρητικά πληρώνεται να κάνει), είναι μερικά από τα βασικά συστατικά που επέλεξε ο Τάκης Ζαχαρατός για να ξεχωρίσει από τους «συναδέλφους» του κριτές, άλλων σόου και άλλων εποχών.

Τα σχόλια του Τάκη Ζαχαράτου όπως «H Τσαλιγοπούλου είναι η Αρβανιτάκη με φαρυγγίτιδα», «O Παντελίδης φοράει τζατζίκι παρφούμ», «H σκηνική παρουσία της Τσαλιγοπούλου είναι σαν να έχει πόνο στον 3ο σπόνδυλο», «O Παντελίδης μοιάζει με τυφλοπόντικα που έχει δυσκοιλιότητα», θυμίζουν στην καλύτερη των περιπτώσεων μεταλυκειακή καφρίλα. Σίγουρα, όμως, όχι χιούμορ. Ακόμα και το άστοχο σχόλιό του, «φιλιά στη Ρούλα, η οποία παρουσιάζει το “Just The 2 Of Us”» -μιας και η Ζέτα Μακρυπούλια απέδειξε για πολλοστή φορά και σε τηλεθεατές και σε τηλεκριτικούς πως είναι μία εξαιρετική παρουσιάστρια- δείχνει την αλαζονική τάση του να θέλει να κριτικάρει από μία θέση ισχύος τα πάντα και τους πάντες. Και η αλαζονεία, προηγείται της πτώσης…

Οι χθεσινές δηλώσεις «μεταμέλειας» του Τάκη Ζαχαράτου, ότι «ξέφυγε, ότι δεν έχει καμία εμπάθεια, απλά κάνει σάτιρα και χιούμορ», δεν αλλάζουν ιδιαίτερα την αρνητική εντύπωση που έχει δημιουργήσει η παρουσία του στο σόου. Γιατί δεν ήταν λόγια ενός ρόλου του πάνω σε μία σκηνή αλλά οι δικές του απόψεις που εκφράστηκαν δημόσια, και εκ του αποτελέσματος, εκφράστηκαν και απερίσκεπτα!

Στο άλλο «στρατόπεδο», στο Mega, η Ρούλα Κορομηλά έδειξε ξεκάθαρα το στίγμα της. «Θα ξεχωρίσω ακόμα κι αν με βάλετε να κάτσω στις θέσεις του κοινού!». Σε αυτήν την περίπτωση, όμως, υπάρχει ένα ελαφρυντικό. Το ότι η Ρούλα Κορομηλά «έχτισε» τα σόου και ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής τηλεόρασης. Ίσως, λοιπόν, η συνήθεια ή η «κεκτημένη ταχύτητα» την έκανε στην πρεμιέρα της περασμένης Τετάρτης πιο παρεμβατική στη ροή του σόου, απ’ όσο αρμόζει στον ρόλο ενός κριτή. (π.χ., η υπόδειξη στον Γιάννη Αποστολάκη, να φέρει πιο κοντά στο στόμα το μικρόφωνο γιατί δεν ακουγόταν). Πρεμιέρα ήταν, αρχή ήταν, θα περιμένουμε να δούμε από απόψε κιόλας αν ήταν συγκυριακό ή συγκεκριμένος τρόπος διαχείρισης της τηλεοπτικής της εικόνας.

Στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού, η Μαρινέλλα ήταν η πρώτη γυναίκα που σηκώθηκε όρθια από την καρέκλα του πάλκου, στάθηκε ισάξια δίπλα στο 1ο όνομα του Στέλιου Καζαντζίδη και κάπως έτσι ξεκίνησε η ανοδική πορεία της και η σόλο καριέρα της. Αυτό ασφαλώς δεν συνεπάγεται ότι όποιος σηκωθεί από την καρέκλα του και σταθεί δίπλα στο 1ο όνομα , θα καταφέρει να κάνει σόλο καριέρα, εν προκειμένω να γίνει παρουσιαστής στη θέση του παρουσιαστή. Οι εξαιρέσεις υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Ποτέ το αντίθετο!

Ο Νίκος Παρτσώλης στα social media:

https://www.facebook.com/nikos.partsolis

https://twitter.com/npartsolis

http://instagram.com/npartsolis

Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.

Διάβασε ακόμη:

Μήπως Ζούμε Στο «Game Οf Thrones»;: “Μια παραβολή...» από τον Αντώνη Τζαβάρα

12-1 Λόγοι Να Υπάρχει Το MadWalk: «Σε αντίθεση με τα άλλα πανηγύρια που δεν με νοιάζουν ούτε τσικ» από τον Τάσο Μαστρογιάννη

Όταν Οι Άντρες Της TV Φορούν «Φακιόλι»: «Τι δουλειά έχει ένας άντρας να σχολιάζει τα κιλά μιας γυναίκας;» από τον Τάσο Μαστρογιάννη

Τα Celebrity Shows Γίνανε Σαν Τα Frozen Yogurt: «Όσο πληθαίνουν, τόσο χάνουν το ενδιαφέρον τους» από τον Γιώργο Δέδε

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr