
«Ένα παιδί δεν πλήρωσε εισιτήριο στο τρόλεϊ» + «Ένας ελεγκτής τσάκωσε το παιδί χωρίς εισιτήριο και του ζήτησε το πρόστιμο» = «Το παιδί έπεσε έξω και σκοτώθηκε» = «Όλη η Ελλάδα κλαίει για το παιδί» + «Κάποιοι (έστω βλάκες και λαϊκιστές πολιτικοί) υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε εισιτήριο για να μη σκοτώνονται άνθρωποι».
Όμοια:
«Ένας μπουζουξής δεν κόβει αποδείξεις» + «Το ΣΔΟΕ τον τσακώνει να μην κόβει αποδείξεις και του ζητάει το πρόστιμο» = «Ο μπουζουξής "πέφτει έξω" και αυτοκτονεί» = «Όλη Ελλάδα κλαίει για τον μπουζουξή» + «Κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να κόβουμε αποδείξεις για να μη σκοτώνονται άνθρωποι».
Η παραπάνω αναλογία σχεδόν στέκει. Το μοναδικό λογικό άλμα (=παράδοξο) που έχει γίνει στις παραπάνω αμείλικτες εξισώσεις είναι ότι οι μπουζουξήδες δεν αυτοκτονούν με τόση ευκολία όσο ανοίγει μια πόρτα λεωφορείου.
Αν, όμως, κάποια στιγμή συνέβαινε κάτι τέτοιο, αμφιβάλλεις ότι από τα πρώτα λεπτά θα είχε υφανθεί το εγκώμιο του κακόμοιρου βιοπαλαιστή της νύχτας που τα έφερνε δύσκολα με τα ουίσκι και τα γαρίφαλα; Πόσην ώρα νομίζεις θα έπαιρνε στο δελτίο των οκτώ και στον Τσίπρα πριν φτάσουν στο συμπέρασμα ότι κακώς το ΣΔΟΕ τον πίεσε με εξονυχιστικό έλεγχο και εξοντωτικό πρόστιμο; «Μήπως να καταργηθεί η εφορία συνολικά;», θα παπαγαλίζαμε χορωδιακά πριν ο πετεινός λαλήσει τρις.
Σε έναν ακραία συναισθηματικό τόπο που ποτέ δεν αντιδρά με ψύχραιμη λογική, αλλά αγαπάει το δράμα και την υπερβολή που σκάει σαν πυροτέχνημα, δεν είμαστε σε θέση να διακρίνουμε εύκολα τα γεγονότα και να σταθούμε εκεί, αλλά χειροκροτούμε με συμπάθεια και συγκίνηση το δάκρυ, ακόμη κι αν είναι κροκοδείλιο.
Φυσικά και ανατριχιάζω που ένας άνθρωπος πάνω στην κακιά την ώρα έχασε τη ζωή του με αφορμή 1,20 ευρώ, αλλά με αφήνει επίσης άναυδο με πόση κυνικότητα έσπευσαν τα κοράκια να εκμεταλλευτούν έναν θάνατο φωνάζοντας «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ».
Και βέβαια θα με σοκάρει το ίδιο –αν και όλα πρέπει να τα περιμένει κανείς γιατί είμαστε και του ύψους και του βάθους- όταν κάποιος πεταχτεί και πει ελαφρά «Να κλάψω για τον μπουζουξή; Χέστηκα». Λες και όλοι οι επιχειρηματίες της νύχτας είναι ένοχοι, όπως όλα τα παλληκάρια είναι αθώα.
Δυο μέτρα και δυο σταθμά. Αυτό είναι το πρόβλημα και δεν μπορούμε να λύσουμε την εξίσωση της μιζέριας μας: δεν υπάρχει κοινός τόπος. (Άντε πάλι εγώ με τα μαθηματικά και τη γεωμετρία στη χώρα της λυρικής ποίησης…)
ΣΕ ΑΛΛΑ ΝΕΑ:
Στην Τάφρο των Χανίων είδα τον «Αγαμέμνωνα» με πρωταγωνίστρια την Καρυοφύλλια Καραμπέτη (Κλυταιμνήστρα) που πολύ μου θύμισε τη Μιμή Ντενίση στα καλύτερά της, όταν δηλαδή έπαιζε χειρότερα και από το τρένο στην cult παράσταση «Άννα Καρένινα».
Επειδή την Καραμπέτη τη λάτρεψα πρόσφατα στο «Το Πένθος Ταιριάζει στην Ηλέκτρα» και πριν από αυτό στο «Κίεβο» και στο «Λα Τσούνγκα», θα υποθέσω ότι η ευθύνη βαραίνει (σχεδόν) ολόκληρη τη σκηνοθέτιδα Νικαίτη Κοντούρη, μαζί με την αστεία διδασκαλία του Χορού, τα ερασιτεχνικά κοστούμια και το μέικαπ-αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.
Ο Δημήτρης Τσακούμης στο twitter και το instagram:
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο
παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
Ο Σάκης, Το Έρμο Το Σαλάχι Και Τα Σχόλια Στο Instagram: «Μόνο ένας Σάκης Ρουβάς δεν μυρίζει μετά τη σκορδαλιά» από τον Τάσο Μαστρογιάννη
Η Παναγία Δεν Ζει Στο Περιστέρι: «Η ζωή που χάθηκε για ένα ευρώ, αυτοί που φταίνε και η χαροκαμένη μάνα» από τον Διονύση Θανάσουλα
Ανατροπή: Έλλη Στάη- Ναταλία Γερμανού - Ρίκα Βαγιάννη - Βίκυ Σταυροπούλου Στο ...«Πρωινό Mou»!: «Nαι, μετά τον γέροντα Παΐσιο βλέπω κι εγώ οράματα» από την Κλεοπάτρα Πατλάκη
Το Βασιλόπουλο Και Του Πουλιού Το Γάλα: «Όλες οι (άχρηστες) πληροφορίες για τον τρίτο διάδοχο του θρόνου» από τη Βάσω Παπαγιαννακοπούλου
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr