Όμως, δεν ήταν λίγα και τα δηκτικά, τα ειρωνικά, τα κυνικά, τα εμπαθή, αν θες, σχόλια για το μέχρι τώρα χαϊδεμένο παιδί του Ράδιο Αρβύλα. Ένας έφτασε να γράψει: «Πήγε μια βδομάδα πληρωμένες διακοπές στην Αφρική και τα κατάλαβε όλα;». Κι ένας άλλος: «ο Κανάκης έκανε styling πλατείας Αριστοτέλους για να πάει στη Σιέρα Λεόνε;». Ήταν προφανές πως υπήρχαν άνθρωποι που τον ήθελαν να μένει στα ανεξερεύνητα βάθη της Υποσαχάριας Αφρικής γυμνός και για πάντα.
Μάταια ο έμπειρος Αντώνης Κανάκης προσπάθησε να προφυλαχτεί ακόμη κι από τον πιο δόλιο νου, λέγοντας από μόνος του «…φώναζαν ρυθμικά το όνομά μου και ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Τραγουδούσαν ‘ο Αντώνης θα δώσει τέλος στη φτώχεια και στην πείνα μας’. Πόσο άσχημα ένιωσα, Θεέ μου! Πόσο ανάγκη έχουν να πιστέψουν ότι οποιοσδήποτε Ευρωπαίος επισκέπτης θα λύσει όλα τους τα προβλήματα». Από όλη αυτή την σαρκαστική αυτοκριτική, κάποιοι απομόνωσαν σκέτο το «φώναζαν ρυθμικά το όνομά μου». Κι έβγαλαν τα στρεβλά τους συμπεράσματα.
Δεν με τιμά που το λέω, αλλά θεωρώ πως είμαι πιο καχύποπτος απ’ όλους όσους ξέρω. Οπότε καταλαβαίνω το νόημα πίσω από αυτές τις εξυπναδίστικες φραστικές επιθέσεις που πατάνε πάνω στο ίδιο κλισέ «αστείο» με τον Νταλάρα και τις συναυλίες του για την Κύπρο.
Ακριβώς, όμως, επειδή είμαι τόσο καχύποπτος, είμαι πρώτα καχύποπτος με μένα. Αν δω πως είμαι έτοιμος να ακυρώσω χωρίς σοβαρά επιχειρήματα μια κατά τα άλλα ειλικρινή και αξιέπαινη προσπάθεια, μόνο και μόνο για να πω μια εύκολη φαρμακερή ατάκα, αυτολογοκρίνομαι και το βουλώνω. Αν ένα εφήμερο χαχανητό μεταξύ μας είναι να γίνει η αφορμή για να ακυρωθεί έστω και μία χορηγία προς την Action Aid, καλύτερα να φυλάξω το χιούμορ μου για εκεί που δεν διακυβεύεται τίποτα.
Μπορούμε, λοιπόν, να συμφωνήσουμε όλοι μαζί να κάνουμε τους χαζούς όταν πρόκειται για καλό σκοπό; Ή μήπως έχει γίνει τόσο σπουδαίο στα social media το «ποιος είναι η πιο κακιά» - κι αυτό συμπαρασύρει τα πάντα από κεκτημένη ταχύτητα;
Επειδή είχα κι εγώ ασχοληθεί με την Action Aid κάποτε, θυμάμαι που μας απαγόρευαν να στείλουμε σε αυτά τα παιδάκια φωτογραφίες που να «αποκαλύπτουν» ένα αυτοκίνητο, μια τηλεόραση, ένα κτίριο με τοίχους, κάτι οτιδήποτε που μπορεί να κάνει ένα στερημένο από τα απαραίτητα παιδί να καταλάβει πόσο διαφορετικά ζούμε εμείς εδώ. Να μην του φανούμε εξωγήινοι.
Μετά το Immersion του Αντώνη Κανάκη συνειδητοποίησα ότι και το αντίθετο είναι επικίνδυνο. Η αντίδρασή μας σε ένα ασυνήθιστο θέαμα που μας ξεπερνάει μπορεί πολλές φορές να είναι το ίδιο –μη σου πω και πιο πολύ- σοκαριστική και πρωτόγονη.
ΣΕ ΑΛΛΑ ΝΕΑ:
Η ταινία «Δεν Κρατιέμαι / I’m So Excited» του Πέδρο Αλμοδόβαρ δεν έχει καμία σχέση με τα λεπταίσθητα αριστουργήματα που μας είχε συνηθίσει τελευταία, ξαναγυρίζοντας στην γκροτέσκα κωμωδία ηθών με καταιγισμό «καλιαρντών» αστείων για ομοφυλόφιλους και χοντροκομμένων gang τραβηγμένων από τα μαλλιά. Ήταν λες και ένα βράδυ ο Αλμοδοβάρ είπε (στα ισπανικά) σε μια παρέα με «φίλες», έχοντας πιει τον Γουδαλκιβίρ: «Μωρή, μου έχει λείψει να κάνω μια ταινία σαν το "Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης" και να πω όλες τις τρέλες που μου κατεβαίνουν μαζεμένες»…
Για να είμαι ειλικρινής, προσωπικά μια χαρά πέρασα στο σινεμά και εννοείται πως ένας τόσο μεγάλος δημιουργός έχει το δικαίωμα να κάνει πού και πού και το κέφι του, αλλά στο Cinemax της Κηφισιάς που είδα την ταινία ανάμεσα σε εξηντάχρονους, δεν μπορώ να πω ότι δεν τους λυπήθηκα.
Ο Δημήτρης Τσακούμης στο twitter και το instagram:
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
«Γιατί Κρύβεται Η Σούρι Κρουζ» από τη Βάσω Παπαγιαννακοπούλου
«Ο Λαζόπουλος Και Το Βιβλίο Των Αποκαλύψεων» από τον Διονύση Θανάσουλα
«Κανείς Δεν Πέθανε Από Μια Ήττα» από τον Νίκο Καλαμπάκα
«Ποιος "Έφαγε" Τον Τελικό Του "Master Chef";» από την Κάλλια Καστάνη
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr