
"Εφαρμόζοντας τη νέα στρατηγική, η LG στοχεύει να γίνει ένα εμβληματικό brand που θα έχει απήχηση στους καταναλωτές ανεξαρτήτως γενεών και τοποθεσίας", δηλώνει ο William Cho, CEO της LG Electronics αναφορικά με τη νέα κατεύθυνση του brand και τη visual identity που έρχεται να τονίσει περισσότερο την αξία της Life's Good καμπάνιας μεταφέροντας αισιοδοξία στους πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Συγκεκριμένα, από τις 22 Αυγούστου η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια καμπάνια Life's Good, παρουσιάζοντας ψηφιακές διαφημίσεις σε μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών στο Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Βιετνάμ και τη Σεούλ, με κάθε ζωντανή εικόνα και βίντεο να έχει δημιουργηθεί λεπτομερώς για να αναδείξει τα ανανεωμένα visuals της LG. Ειδικότερα, υπό το πρίσμα του LG brand reinvent η LG λάνσαρε το νέο της brand & visual identity μεταφέροντας με δυναμικό και νεανικό τρόπο το πραγματικό νόημα του Life's Good, να εμπνέει δηλαδή και να ενθαρρύνει τους πελάτες να προσεγγίσουν τη ζωή με μία πιο αισιόδοξη στάση.
H συνέχεια στο MissBloom.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr