Follow us

Πόνοι περιόδου, φούσκωμα, πονοκέφαλος: Οι ασκήσεις που θα σε ανακουφίσουν

Δες πως μπορείς να διώξεις τους πόνους της περιόδου με ασκήσεις πιλάτες και ακόμη πως μπορείς να ανακουφιστείς από τον πονοκέφαλο, το φούσκωμα ή τη μελαγχολία.

Shape
ΓΡΑΦΕΙ: SHAPE
Μαθήματα γιόγκα στο σπίτι: Όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις

Πολλές θεραπείες έχουν ενστερνιστεί διαφορετικές μορφές διατάσεων για την πρόληψη και θεραπεία προβλημάτων υγείας. Κάποιες είναι χαλαρωτικές, ενώ άλλες πιο δυναμικές και αναζωογονητικές – όλες όμως επιφέρουν τεράστια οφέλη, εκτός από ανακούφιση. Ζητήσαμε από ειδικούς να προτείνουν τις διατάσεις που πρέπει να εκτελεί κάθε γυναίκα.

Ανακουφίσου από τους πόνους περιόδου με Πιλάτες

Οι ρυθμικές κινήσεις και η συγκεντρωμένη αναπνοή στο Πιλάτες ανακουφίζουν από τις κράμπες και την ένταση λέει η Εύη Κακολύρη, personal trainer.

Δοκίμασε: Διάταση του ενός ποδιού

  • Ξάπλωσε σε στρώμα, με τα γόνατα λυγισμένα και ελαφρώς ανοιχτά. Βάλε μια διπλωμένη πετσέτα κάτω από το κεφάλι για να τεντωθεί ο αυχένας. Το ηβικό οστό πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος με τα κόκαλα της λεκάνης.
  • Είσπνευσε στο θώρακα. Έκπνευσε σφίγγοντας ελαφρώς τους μυς του περινέου, τραβώντας τους προς τα πάνω, και τους κοιλιακούς. Κράτα τους σφιγμένους συνεχώς.
  • Είσπνευσε και μετά, καθώς εκπνέεις, κράτα τη λεκάνη σταθερή και φέρε το δεξί γόνατο στο στήθος. Είσπνευσε και πιάσε το γόνατο με τα δύο χέρια, φουσκώνοντας το θώρακα.
  • Έκπνευσε, τεντώνοντας το αριστερό πόδι πάνω στο στρώμα και μετά είσπνευσε φέρνοντας το δεξί πόδι προς τα μέσα.
  • Έκπνευσε, γλιστρώντας το αριστερό πόδι ώστε να λυγίσει πάλι, και είσπνευσε, σταυρώνοντας τις παλάμες πίσω από το αριστερό γόνατο.
  • Επανάλαβε την αλληλουχία πέντε φορές για κάθε πόδι. Μη σταματάς όταν τεντώνεσαι – η κίνηση πρέπει να έχει ροή.

Διαβάστε Ακόμα