Follow us

Aide-mémoire | Το τέλος της Κουτροκόη από τον ΣΚΑΪ, ο Χατζιδάκις του "Maestro" & η ΕΡΤ πιο hot από ποτέ

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος γράφει για ό,τι συζητάει η τηλεοπτική πιάτσα (και οι τηλεθεατές)

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΩΝΑΤΟΣ
Maestro

*Aide-mémoire: συντομευμένο κείμενο που επιτρέπει σε κάποιον να έχει μια γενική εικόνα ορισμένων γνώσεων

Μπήκαμε αισίως στον Δεκέμβριο. Και μετράμε τις πρώτες απώλειες. Η Ίνα Ταράντου πριν λίγες ημέρες αποχαιρέτησε στρογγυλεμένα το κοινό του "Εμείς", ενώ η Ντόρα Κουτροκόη τέθηκε εκτός "ΣΗΜΕΡΑ" μετά από απόφαση της διοίκησης του ΣΚΑΪ. Πολλοί μου στείλατε το σχόλιό σας, σε σχέση με το παλαιότερο κείμενο μου, για το ότι δεν μου κάνουν εντύπωση αυτές οι κινήσεις. Γιατί να μου κάνουν, όταν εκ προοιμίου καταλάβαινα πως τηλεοπτικές επιλογές είναι ατυχείς; Ποιο το περιθώριο να πάει καλά μια εκπομπή όπως το "Εμείς", με μία παρουσιάστρια που καλώς ή κακώς στο προστατευμένο περιβάλλον της παλιάς ΕΡΤ δεν έμαθε να γίνεται η κεντρική επιλογή των θεατών και να κάνει πρωταθλητισμό; Πώς θα λειτουργούσε ένα μοντέλο τριών παρουσιαστών στο "ΣΗΜΕΡΑ", όταν έφυγε η Μαρία Αναστασοπούλου, δηλαδή άδειασε μία τηλεοπτική θέση, και ήρθαν δύο έμπειρα πρόσωπα να πλαισιώσουν τον Δημήτρη Οικονόμου και να διεκδικήσουν και να μοιραστούν ο καθένας το μισό του 50% του τηλεοπτικού χρόνου που απομένει σε όποιον άλλο υπάρχει στο πλατό, πέρα από τον κ. Οικονόμου που ούτως ή άλλως είναι ο παρουσιαστής της εκπομπής; Γιατί πέφτουμε από τα σύννεφα όταν είδαμε πως από τις πρώτες κιόλας ημέρες, ο χρόνος της στην εκπομπή περιορίστηκε; Προφανώς και είναι δυσάρεστες εξελίξεις, αλλά καλώς ή κακώς ήταν και λάθος αποφάσεις και των δύο πλευρών. Δεν φταίει μόνο το κανάλι για την εκπομπή που στήνει, έχει μερίδιο ευθύνης και ο επαγγελματίας του χώρου όταν συμφωνεί να μπει σε ένα δυσλειτουργικό πλαίσιο. Δυσλειτουργικό είτε απέναντι στον ανταγωνισμό (στην περίπτωση του OPEN) είτε στην ίδια τη ροή της εκπομπής (στην περίπτωση του ΣΚΑΙ).

Αλλά σε μία καθημερινότητα που είναι θέμα συζήτησης γιατί έφυγε η Άντζελα Δημητρίου στο διάλειμμα του "γεια - the musical", μην απορούμε που λαϊκίζουμε με τα πάντα.

Προβληματισμένη ήταν και η Δανάη Μπάρκα με την απομάκρυνση της Ντόρας Κουτροκόη από τον ΣΚΑΪ. Συγκεκριμένα σχολίασε πως: "Όταν ξεριζώνεις ένα μέλος από μια παρέα, γιατί η τηλεόραση παρέα είναι, αν είχε γίνει με τον κατάλληλο, σωστό και ευαίσθητο τρόπο δεν θα υπήρχε και αυτή η αντίδραση από την κυρία Κουτροκόη". Δεν συμφωνώ. Δεν υπάρχει ευαίσθητος τρόπος όταν ανακοινώνεις πως κάποιος πρέπει από την εργασία του. Τον ακυρώνεις επαγγελματικά και προσωπικά, μιας και η δουλειά αυτή έχει να κάνει και με την απήχηση του καθενός στο κοινό. Αν θες να το κάνεις με ευαίσθητο τρόπο, τον αφήνεις να ολοκληρώσει την τηλεοπτική σεζόν. Οτιδήποτε άλλο είναι δυσάρεστο, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

Είδα με πολλή προσοχή (και) το χθεσινό επεισόδιο του "Maestro". Προς στιγμή δεν μου έκανε εντύπωση που άκουγα Χατζιδάκι σε μια σειρά που λέγεται... Maestro. Μετά συνειδητοποίησα πως είναι πραγματικό σχολείο να μαθαίνει το τηλεοπτικό κοινό για τον Χατζιδάκι μέσα από μία τόσο mainstream δουλειά. Με λόγια που γράφτηκαν από τον Παπακαλιάτη αλλά μεταδίδονται από την Αλεξίου. Μαγική στιγμή. Κάτι τέτοιο έγινε και με τη "Μεγάλη Χίμαιρα". Και μετά σκέφτηκα πως είναι μαγικό, η πρώτη ελληνική σειρά που θα μπει στο "Netflix" να έχει έστω και κάποια δευτερόλεπτα αυτής της μουσικής κληρονομιάς. Αυτό που για εμάς είναι ακόμα μια σκηνή ντυμένη με το "Βαλς των χαμένων ονείρων", για το μεγάλο κοινό του εξωτερικού θα είναι μια αφορμή -φαντάζομαι- να ανοίξουν Shazam. Κάθε εβδομάδα πράγματι γίνεται και καλύτερη αυτή η σειρά.

Η δύναμη της καλής συνέντευξης είναι απεριόριστη. Παρακολούθησα τις προάλλες τον Τάσο Λέκκα στο "Στούντιο 4" να λέει πράγματα εξαιρετικά άβολα με τρομερή υπερηφάνεια και αλήθεια. Δεν χρειάζεται να κλάψεις για να συγκινήσεις, δεν χρειάζεται να κλαφτείς για να δείξεις το πρόβλημα, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα γκρίζο, αν μέσα σου είσαι λευκός. Το συγκεκριμένο παλικάρι έδωσε μία από τις καλύτερες συνεντεύξεις που παίχτηκαν τη φετινή σεζόν και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος δεν τον αντιμετώπισαν κυνικά ούτε στιγμή. Τέτοιες συνεντεύξεις είναι λόγος ύπαρξης του "Στούντιο 4".

Όταν ο άνθρωπος νιώθει ακομπλεξάριστος στην τηλεόραση, για μένα είναι απόλαυση. Λόγου χάρη η Ελένη Καστάνη και με πολύ πολύ κανονικό τρόπο είπε το απλούστερο πράγμα: "Αν μπορούσα να αλλάξω, θα έκανα πολλά περισσότερα νομίζω. Ποιος θα ήταν αυτός που θα είχε την επιλογή και δεν θα πλούτιζε το ερωτικό του; Γενικά κι ίσως και με πιο πολλούς συντρόφους. Πιο έντονα πράγματα. Ποιος θα ήταν αυτός που θα το αρνιόταν;". Στο "Breakfast@Star" ακούστηκαν αυτά και εμένα μ' αρέσε. Θυμάστε που σας έλεγα πως η συγκεκριμένη γυναίκα δεν χρειάζεται κομπάρσους στη στήλη της για να πει αυτά που θέλει; Ορίστε που και με την κανονική ομάδα της εκπομπής, μια χαρά τα λέει. Απλά και σταράτα. STAR-άτα.

Είδα και την ΚατΚαιν να θυμάται μια πρώην συνεργάτιδά της που το OPEN ήθελε να διώξει και μπήκε μπροστά εκείνη και ο Μάλλης να την προστατεύσουν να μη χάσει τη δουλειά της. Και τώρα, λέει η ΚατΚαιν, τη βρίζει και εκείνη και τον Μάλλη. Μήπως τελικά είχαν δίκιο εκείνοι που έλεγαν πως δεν ταίριαζε στην τηλεοπτική αισθητική του σταθμού τη δεδομένη χρονική στιγμή; Κάπου πάει το μυαλό μου.

"Α από την ΕΡΤ είστε; γ@μ@@ει!" είπε ο περαστικός στην κάμερα των "Συνδέσεων" της ΕΡΤ1 στις 06:37 το πρωί. Αυτό είναι άνοιγμα στο δυναμικό κοινό! Εκεί που παλιά τους έπαιρνε ο ύπνος, τώρα βλέπουν ΕΡΤ και... παίρνουν φωτιά τα μικρόφωνα. Κι ας πρέπει να μπει mute για να μην ακουστεί η απαγορευμένη λέξη. ΕΡΤ αλΕΡΤ και παραμύθια. Αυτό βάλτε για καμπάνια, "ΕΡΤ, γ@μ@@ει!".

Periodt.

Aide-mémoire | Το τέλος της Κουτροκόη από τον ΣΚΑΪ, ο Χατζιδάκις του "Maestro" & η ΕΡΤ πιο hot από ποτέ

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα