Μάθε πώς να κάνεις δίαιτα χωρίς να... κάνεις δίαιτα (H διαιτολόγος μας δίνει τις αληθινές συμβουλές)
 
ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
|
21.02.2017 | 18:45
|

ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΙΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ... ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΙΤΑ

H διαιτολόγος δίνει αληθινές συμβουλές

Ναι, μπορείς να κάνεις δίαιτα χωρίς να κάνεις δίαιτα και χωρίς να υποστείς στερήσεις.

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Quiz: Βρες τι τύπος fitness είσαι για να δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει
 
EXERCISE
|
21.02.2017 | 16:28
|

QUIZ: ΒΡΕΣ ΤΙ ΤΥΠΟΣ FITNESS ΕΙΣΑΙ

Έτσι θα δεις τι γυμναστική σου ταιριάζει!

Η προσωπικότητα σου παίζει ρόλο στο πώς θα έχεις καλή φυσική κατάσταση, αλλά ξέρεις τον τύπο σου; Δες ποιο είδος άσκησης σου ταιριάζει!

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Πώς αυτή η προπόνηση θα αυξήσει την σεξουαλική σου μυρωδιά
 
FITNESS
|
20.02.2017 | 17:32
|

H ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΟΥ ΜΥΡΩΔΙΑ

Δεν ξέρουμε πώς ακριβώς είναι, αλλά μπορείς να το κάνεις καλύτερα

Χάρη στην παραγωγή συγκεκριμένων φερομονών, μια σειρά ειδικών ασκήσεων φέρνει ένα εντελώς νέο νόημα στον όρο «αρρενωπότητα».

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Αυτά είναι τα πιο fitness celebrity κορίτσια του νέου Survivor!
 
EXERCISE
|
20.02.2017 | 17:31
|

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ FITNESS ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ SURVIVOR!

Ευριδίκη Βαλαβάνη, Ειρήνη Παπαδοπούλου, Σόφη πασχάλη και Μαριάννα Καλλέργη στις πιο fit στιγμές τους!

Ξεχωρίσαμε τις πιο fit γυναικείες παρουσίες στο Survivor. Μπορεί ο Άγιος Δομίνικος να είναι εξωτικός, αλλά καθόλου... εξωτικές δεν είναι οι συνθήκες διαβίωσης για τους παίκτες του Survivor. Με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη, οι 24 παίκτες ξεκίνησαν για τη μεγάλη περιπέτεια αντοχής και επιβίωσης.

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά
 
ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
|
20.02.2017 | 16:34
|

ΔΙΑΙΤΑ ΕΞΠΡΕΣ 5 ΗΜΕΡΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ!

Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες!

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Πρέπει να τρώω περισσότερη πρωτεΐνη όταν γυμνάζομαι τακτικά; Η διαιτολόγος απαντά
 
ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
|
19.02.2017 | 11:42
|

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΩΤΕΐΝΗ ΟΤΑΝ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑ;

Η διαιτολόγος απαντά

Άτομα που ασχολούνται συστηματικά με την άσκηση, δεν μπορούν να μην προβληματίζονται με την διατροφή και κυρίως με τις πρωτεΐνες και την μέγιστη χρησιμοποίηση τους από το σώμα.

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Η προπόνηση για ενεργοποίηση των μυών (έτσι θα χτίσεις δυνατό κορμό και γλουτούς!)
 
EXERCISE
|
18.02.2017 | 18:09
|

Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΥΩΝ

Έτσι θα χτίσεις δυνατό κορμό και γλουτούς!

Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα και άλλαξε το σώμα σου! 

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Η γρήγορη πρωινή προπόνηση για να είσαι fit και μάχιμος όλη μέρα
 
EXERCISE
|
17.02.2017 | 18:36
|

KEEP FIT

Η γρήγορη πρωινή προπόνηση για να είσαι μάχιμος όλη μέρα

Οι πέντε καλύτερες ασκήσεις για δύναμη και ενέργεια πριν το πρωινό σου γεύμα, για να μην σταθεί τίποτε εμπόδιο στη μέρα σου.

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Γυμναστήριο: 2 περιπτώσεις που ΠΡΕΠΕΙ να πας! (και ούτε που το φανταζόσουν!)
 
EXERCISE
|
17.02.2017 | 18:13
|

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ: 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ!

Και ούτε που το φανταζόσουν

Μήπως έχεις κουραστεί πολύ στη δουλειά και σκέφτεσαι να παραλείψεις την άσκηση σου; Ξανά σκέψου το!

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Έφαγες πολύ χθές; 5 Προγράμματα αποτοξίνωσης!
 
ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
|
17.02.2017 | 17:30
|

ΕΦΑΓΕΣ ΠΟΛΥ ΧΘΕΣ

5 Προγράμματα αποτοξίνωσης!

Ακολούθησε το 3ήμερο πρόγραμμα διατροφής αποτοξίνωσης. Με μέλι, γαλα, γιαούρτι, λαχανικά, φρούτα, επίλεξε το διατροφικό πρόγραμμα που σου ταιριάζει!

ΓΡΑΦΕΙYupiii