Κάπως έπρεπε να απαντήσει το Facebook στην επέλαση του Clubhouse και όσοι παρακολουθούν τις κινήσεις Zuckerberg ήξεραν πως ήταν θέμα χρόνου. Όπως και στο παρελθόν με το Snapchat και το TikTok, η στρατηγική του Menlo Park είναι ξεκάθαρη: Αντιγράψτε όσο καλύτερα γίνεται τα χαρακτηριστικά που είναι επιτυχημένα στην εφαρμογή του αντιπάλου ενσωματώνοντάς τα στο τεράστιο "οικοσύστημα" που δημιουργήθηκε από τον Mark Zuckerberg. Έτσι, μετά από μήνες εργασίας, δοκιμών και προετοιμασιών, το Facebook ανακοίνωσε την άφιξη των Live Audio Rooms, η οποία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως το ερχόμενο καλοκαίρι.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr