Και σε τελική ανάλυση ποια είναι αυτά που μπορούν να κάνουν κακό στην καριέρα σου; Σύμφωνα με μια έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας VitalSmarts, αυτές είναι οι πέντε συνήθειες που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη δουλειά σου.
Δεν έχει οργάνωση και αξιοπιστία
Δεν περνάς αρκετό χρόνο στο να επικοινωνήσεις με τους συνεργάτες σου αυτά που πρέπει να γίνουν και να οργανώσεις τις προτεραιότητες σου, με αποτέλεσμα να μην τηρείς τις δεσμεύσεις σου και να είσαι ένα άτομο πάνω στο οποίο κανείς δεν μπορεί να βασιστεί.
Κάνεις πολύ λίγα πράγματα και πολύ αργά
Κοινώς, είσαι ένα άτομο που χρονοτριβεί, χάνει προθεσμίες και η δουλειά του ποτέ δεν είναι πλήρης.
Αποποιείσαι τις ευθύνες σου
Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία λογικά η αγαπημένη σου φράση θα είναι «δεν είναι δική μου δουλειά». Τέτοια άτομα δεν αναλαμβάνουν ποτέ κάποια ευθύνη, προσκολλώνται στην περιγραφή του εργασιακού τους ρόλου και δεν είναι πρόθυμα να θυσιάσουν κάποια προσωπικά τους ενδιαφέροντα στο όνομα ενός μεγαλύτερου στόχου.
Διάβασε περισσότερα στο askmen.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr