Follow us

Ασημίνα Χατζηανδρέου: Για ποιο λόγο έστειλε και δεύτερο εξώδικο στον Ατζούν Ιλιτζαλί

Συνεχίζετε η νομική "κόντρα" Ασημίνας Χατζηανδρέου και Ατζούν Ιλιτζαλί

Yupiii TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

Τέλος δεν λέει να έχει η κόντρα της Ασημίνας Χατζηανδρέου με τον Ατζούν Ιλιτζαλί, παραγωγό του "Survivor All Star".

Η πρώην παίκτρια του ριάλιτι ύστερα από την αποβολή της από το παιχνίδι εξαιτίας της κατηγορίας ότι είχε επικοινωνήσει μέσω κινητού με άλλα άτομα - κάτι που δεν προβλέπεται από τους κανονισμούς του "Survivor" - είχε στείλει το πρώτο εξώδικο στον παραγωγό απαιτώντας με αυτόν τον τρόπο να αποκατασταθεί η αλήθεια. Ωστόσο, η παραγωγή του παιχνιδιού της απάντησε επίσης με εξώδικο υποστηρίζοντας ότι είχε χρησιμοποιηθεί κινητό.

Τα πράγματα μπερδεύτηκαν περισσότερο όταν ο Ατζούν Ιλιτζαλί, σε συνέντευξή του είπε πως το κινητό χρησιμοποιήθηκε από την παίκτρια για να στείλει χρήματα για την πληρωμή φαγητού που είχε πάρει από κάποιον ντόπιο, με τον ίδιο να μην ακούγεται σίγουρος αν αυτό θεωρείται "επικοινωνία" με τον "έξω" κόσμο.

Διαβάστε Επίσης

Σήμερα το πρωί παρ' όλα αυτά στην εκπομπή "Χαμογέλα και πάλι!" βρέθηκε η δικηγόρος της Ασημίνας Χατζηανδρέου, η οποία δήλωσε πως η παίκτρια έστειλε και δεύτερο εξώδικο στον παραγωγό για μη έγκαιρη καταβολή της αποζημίωσής της μετά την αποχώρηση από το παιχνίδι.

"Υπάρχει άρθρο στη σύμβαση, το οποίο αναφέρει ότι όλοι οι παίκτες μετά την προβολή του επεισοδίου της αποχώρησής τους πρέπει να λάβουν την αμοιβή τους 30 μέρες μετά. 1η Φεβρουαρίου 2023 ήταν το επεισόδιο που αποχώρησε η Ασημίνα Χατζηανδρέου. Δεν υπάρχει όρος που να λέει ότι επειδή παραβίασε τους κανόνες δεν θα πάρει τα χρήματά της. Η παρουσία της στο παιχνίδι και οι εβδομάδες που συμμετείχε είναι προβεβλημένες και έχουν συμβεί" δήλωσε αρχικά η κα Καπερνάρου, δικηγόρος της παίκτριας.

Στην συνέχεια, η ίδια σημείωσε πως δεν κάνουν "πίσω" ούτε για το πρώτο εξώδικο ξεκαθαρίζοντας: "Πλέον, δεν τίθεται θέμα επικοινωνίας αφού και ο ίδιος ο παραγωγός σε τουρκικό κανάλι ομολόγησε πως δεν υπήρχε επικοινωνία. Άρα η πελάτισσά μου δεν φταίει σε κάτι. Εμείς θα συνεχίσουμε κανονικά τις διαδικασίες και δεν θα σταματήσουμε. Θέλω να υπενθυμίσω, πως μετά το πρώτο μας εξώδικο, της έστειλαν εξώδικο από την παραγωγή στο οποίο έγραφαν πως είχε χρησιμοποιήσει κινητό, και τώρα παραδέχονται πως δεν ισχύει".

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα