Μάλιστα, ακόμη και ο ίδιος ο οίκος Dior ανάρτησε τη φωτογραφία στο Instagram, επισφραγίζοντας την επιτυχία της...φάρσας. Στην πραγματικότητα, δεν επρόκειτο για κάποια αναπάντεχη, limited edition συνεργασία ανάμεσα στους δύο κορυφαίους οίκους, αλλά για την παιχνιδιάρικη δημιουργικότητα ενός γραφίστα, ο οποίος έχει απασχολήσει ξανά τον κόσμο της μόδας για τον ίδιο λόγο.
Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr