Yupiii|Living|Food|Νέα|
Νέα|08.04.2012 |12:04|

Aγγλικά μπισκότα για το Πάσχα

Μας έχουν ξετρελάνει!. Που θα τα βρεις;

ΓΡΑΦΕΙ:
 
Aγγλικά μπισκότα για το Πάσχα

 


Για όσους θέλουν μία διαφορετική ιδέα γι αυτό το Πάσχα, το αγαπημένο βρετανικό biscuiteers έχει τη λύση.

Όσοι θέλουν φέτος το Πάσχα, αντί για σοκολατένια αυγά και τσουρέκια, να πάνε για δώρο κάτι διαφορετικό, έχουν την πιο γλυκιά επιλογή. Το αγαπημένο μας βρετανικό site μπισκότων, το www.biscuiteers.com, εκτός από τα απίθανα μπισκότα- προβατάκια, αυγουλάκια και λαγουδάκια, που έχει για μας κάθε χρόνο, φέτος έχει μία νέα έκπληξη.

Τα λαχταριστά πασχαλινά κέικ είναι πραγματικά πανέμορφα, φτιάχνονται με ολόφρεσκα υλικά και διακοσμούνται στο χέρι, ενώ μπορείς να ζητήσεις να γράψουν πάνω το δικό σου προσωπικό μήνυμα.



Θαύμασέ τα στο www.biscuiteers.com

Δες επίσης:

Πασχαλινά σοκολατένια αυγά ή γλυκά έργα τέχνης;
Επιμένουμε Βιολογικά
Δημιούργησε αναμνήσεις στην ... κουζίνα!
Φρέσκο food trend με γλυκιά γεύση!
Παγκόσμια ημέρα Macaron!

DAILY NEWS

Ελένη Μενεγάκη
 
LOOK OF THE DAY
|
22.02.2017 | 19:48
|

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ

Η εμφάνιση στην εκπομπή της Τετάρτης: Ξέρουμε τι φόρεσε!

Με casual look συνέχισε για δεύτερη συνεχόμενη μέρα η Ελένη Μενεγάκη στην εκπομπή της Τετάρτης.

Ντέιβιντ Μπέκαμ Rnew
 
CELEBRITY NEWS
|
22.02.2017 | 18:37
|

HOLLYWOOD REPORT

Η καθημερινότητα των σταρ σε φωτογραφίες

Ας δούμε τι έκαναν τις τελευταίες μέρες οι πιο διάσημοι άνθρωποι του πλανήτη.

Νίκος Κούνδουρος
 
CELEBRITY NEWS
|
22.02.2017 | 18:21
|

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΣ

Έφυγε από τη ζωή ο διάσημος Έλληνας σκηνοθέτης

Σε ηλικία 90 ετών ο μεγάλος έλληνας σκηνοθέτης Νίκος Κούνδουρος έφυγε από τη ζωή. 

EXERCISE
22.02.2017 | 18:14
TUT: Για γραμμωμένο σώμα ΑΥΤΗ είναι η γυμναστική που χρειάζεσαι!
iphone
 
MENS ONLY
|
22.02.2017 | 18:02
|

IPHONE 8

Θα έχει τόσο χώρο που δε θα ξέρεις τι να τον κάνεις!

Ετοιμάσου να ξεφορτωθείς το ενοχλητικό μήνυμα «χώρος αποθήκευσης πλήρης».

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Η Βίκυ Χατζηβασιλείου στο DownTown (1)
 
CELEBRITY NEWS
|
22.02.2017 | 17:46
|
15 από τις καλύτερες red carpet εμφανίσεις στην ιστορία των Oscars
 
CELEBRITY NEWS
|
22.02.2017 | 17:39
|

OSCARS BEST OF

15 από τις καλύτερες red carpet εμφανίσεις στην ιστορία του θεσμού

Δες ποιες stars μας εντυπωσίασαν με τις ενδυματολογικές τους επιλογές στα Όσκαρ! 

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Παντελής Παντελίδης Rnew
 
ΜΟΥΣΙΚΗ
|
22.02.2017 | 17:39
|

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

Νέο ρεκόρ με το καινούργιου του τραγούδι! Πόσα views έκανε μέσα σε 4 μέρες;

Τέσσερις ημέρες μετά την κυκλοφορία του νέου του τραγουδιού ο Παντελής Παντελίδης σημείωσε νέο ρεκόρ θεάσεων στο Youtube.