Follow us

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S: Η Subaru μπαίνει σε νέα οικογενειακά μονοπάτια προβάλλοντας έντονα το σπορ DNA της

gocar.gr
ΓΡΑΦΕΙ: GOCAR.GR
Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (1)

Με πλαίσιο από WRX STI, νέο 1.600άρη Turbo βενζίνης 170 ίππων, τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive και σπορ αισθητική που εκπέμπει δυναμισμό όσο ελάχιστα station wagon, το Levorg έχει πολλούς λόγους για να σου τραβήξει το ενδιαφέρον και να επιθυμείς να το οδηγήσεις, πάση θυσία.

Ευτυχώς δεν χρειάστηκαν θυσίες για να βρεθώ στο τιμόνι του, έχοντας την ευκαιρία να πάρω μια πρώτη γεύση στη διαδρομή Αθήνα - Γαλαξίδι, στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασης του μοντέλου στον ελληνικό Τύπο. Κατ’ αρχήν, να διευκρινίσουμε πως το Levorg (συνδυασμός των LEgacy, reVOlution και touRinG) “παίζει” μεταξύ του Legacy και του Impreza (στο οποίο και βασίζεται). Με μήκος στα 4,69 m, είναι κοντύτερο από το Ford Mondeo SW αλλά μεγαλύτερο από το Focus SW. Δείτε το λοιπόν ως ένα κόμπακτ μεσαίο οικογενειακό, ή κάτι σαν τον μακρινό απόγονο του Impreza SW, με άπλετους χώρους για τέσσερις ενήλικες και πρακτικό πορτμπαγκάζ 522 λίτρων. Στα θετικά και το πίσω κάθισμα που έχει ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης και αναδιπλώνεται εντελώς, δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο φόρτωσης 1.446 λίτρων. Η καμπίνα δεν κερδίζει βραβείο καινοτομίας ή premium αισθητικής, συνδυάζει ωστόσο πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και μια διακριτική νότα τεχνολογίας, χάρη και στο στάνταρ σύστημα infotainment SUBARU STARLINK με έγχρωμη οθόνη αφής 6.2’’.

Κάτω από το καπό

Ο χαρακτηριστικός για Subaru, μεγάλος αεραγωγός στο καπό στέλνει φρέσκο αέρα σε έναν 4κύλινδρο Turbo μπόξερ άμεσου ψεκασμού 1.600 κυβικών. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής, τα οποία μοιράζει στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης Lineartronic CVT, με 6 προκαθορισμένες σχέσεις και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών. Το αμάξωμα των 1.551 κιλών στηρίζεται σε ανάρτηση με γόνατα MacPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω και “πατάει” σε τροχούς 225/45 R18 (έκδοση GT-S).

Πίσω από το τιμόνι

Πως μεταφράζονται όλα αυτά στο δρόμο; Με μια φράση, σε ένα απόλυτα ισορροπημένο σπορ οικογενειακό. Το Levorg εκπλήσσει με το κράτημά του εκπέμποντας μια αύρα από WRX STI, στο οποίο άλλωστε βασίζεται. Στρίβει αποφασιστικά και ελίσσεται με αυτοπεποίθηση στο στροφιλίκι, χωρίς κλίσεις και με εξαιρετική πρόσφυση και ακρίβεια. Νιώθεις κάθε στιγμή πως το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά, ενώ το τιμόνι προσφέρει την αμεσότητα που χρειάζεσαι. Κι αν το πιέσεις υπερβολικά, αντιδρά σαν κλασικό Subaru, υποστρέφοντας γλυκά και εύκολα ελεγχόμενα.

Ακόμη και το στάνταρ CVT προσθέτει με τον τρόπο του στην ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Προσομοιάζει άριστα τη λειτουργία ενός σειριακού αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων και είναι ταχύτατο και ομαλό στις χειροκίνητες αλλαγές μέσω των paddles στο τιμόνι. Σίγουρα ένα από τα καλύτερα του είδους, που κάνει την επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου περιττή. Και όλα αυτά, χωρίς εκπτώσεις στην άνεση. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, έχει ποιοτική κύλιση και σε συνδυασμό με το αθόρυβο μοτέρ προσφέρει ξεκούραστα ταξίδια.

Άριστες εντυπώσεις αφήνει και ο 1.6 DIT. Τραβάει από χαμηλά με πολύ γραμμικό τρόπο, τόσο γραμμικό που δεν αντιλαμβάνεσαι την ταχύτητα με την οποία κινείσαι ακόμη κι αν πλησιάζει σε νούμερα που σε οδηγούν στο αυτόφωρο. Η αλήθεια είναι πως το Levorg σε παρασύρει οδηγικά. Κάτι που μοιραία έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση. Με ελαφρύ πόδι και αυτοσυγκράτηση πάντως θα πετύχεις μέσες τιμές κοντά στα 9 lt/100 km. Καθόλου άσχημα για βενζινοκινητήρα 170 ίππων.

Στο ταμείο

Το σίγουρο είναι πως δεν θα δυσκολευτείς να διαλέξεις ανάμεσα στις εκδόσεις εξοπλισμού του Levorg, καθώς οι επιλογές είναι δύο: GT και GT-S με τη δεύτερη να έχει επιπλέον φώτα LED, ζάντες 18’’ (έναντι 17’’), κάμερα οπισθοπορείας, Σύστημα Ανίχνευσης Οπίσθιου Οχήματος (SRVD) και πιο σπορ διάκοσμο. Εννοείται πως οι 7 αερόσακοι, το σύστημα ευστάθειας VDC, το cruise control, το σύστημα infotainment, ο διζωνικός αυτόματος κλιματισμός και το σύστημα SI-DRIVE (SUBARU Intelligent Drive), είναι στάνταρ. Με τιμή που ξεκινά από 32.000 € με απόσυρση δεν θα το χαρακτήριζες κελεπούρι, αλλά το είπαμε και στην αρχή: το Levorg δεν απευθύνεται στους πολλούς, αλλά στους γνώστες που μπορούν να εκτιμήσουν τον αστερισμό των Πλειάδων στο καπό του αυτοκινήτου τους.

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (1)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (2)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (3)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (4)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (5)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (6)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (7)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (8)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (9)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (10)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (11)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (12)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (13)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (14)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (15)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (16)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (17)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (18)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (19)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (20)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (21)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (22)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (23)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (24)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (25)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (26)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (27)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (28)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (29)

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (30)

banner

Οδηγούμε: Subaru Levorg 1.6 GT-S (31)

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Tags

Διαβάστε Ακόμα