Yupiii|Living|Αυτοκίνητο|We like|
We Like|11.01.2019 |15:45|

ΔΟΚΙΜΗ: Honda HR-V 1.5 i-VTEC 2019

Το μικρό SUV της Honda ανανεώθηκε, είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και το δοκιμάζουμε

ΓΡΑΦΕΙ:
 

 

 

Το Honda HR-V ήταν ουσιαστικά το πρώτο μικρό crossover, όταν παρουσιάστηκε το 1998. Ένα “Joy Machine” όπως το αποκαλούσε η Honda με τετρακίνηση και εμφάνιση που πλησίαζε τα SUV, αλλά με έμφαση στον σπορ ασφάλτινο χαρακτήρα παρά στις off road ικανότητες.

 

Είκοσι χρόνια μετά, η δεύτερη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα προσανατολισμό και δέχεται ένα αισθητικό φρεσκάρισμα για να παραμείνει ανταγωνιστικό στη ραγδαία αναπτυσσόμενη και άκρως απαιτητική κατηγορία B-SUV. Στο δρόμο θα το αναγνωρίσεις κυρίως από τη νέα μάσκα όπου κυριαρχεί το χρώμιο, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τόσο τα φώτα όσο και ο προφυλακτήρας εμπρός. Γενικά η αισθητική του HR-V είναι μοντέρνα και ξεχωριστή, χάρη σε στοιχεία όπως το αιχμηρό εμπρός μέρος, οι ανάγλυφες πλαϊνές επιφάνειες, οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες και το “κουπέ σβήσιμο” της οροφής.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται στα εμπρός καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη άνεση και στήριξη. Άλλωστε, η συνολική εικόνα παραμένει άριστη με σύγχρονη σχεδίαση, άψογη εργονομία, μεγάλους χώρους και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με την piano black επένδυση φέρνει το λεβιέ του κιβωτίου στο ιδανικό ύψος και δημιουργεί πρακτικές θήκες, ενώ ο πίνακας οργάνων με τον ιδιαίτερο φωτισμό και η οθόνη αφής του συστήματος κλιματισμού συμβάλλουν στην premium αύρα της καμπίνας. Θετικά τα σχόλια και για τη θέση οδήγησης που προσφέρει άνεση και καλή ορατότητα. Στο facelift του HR-V χάθηκε η ευκαιρία βελτίωσης στο μενού του infotainment Honda Connect, το οποίο απαιτεί εξοικείωση στη χρήση. Κατά τα άλλα, η οθόνη αφής 7’’ φροντίζει για την απαιτούμενη συνδεσιμότητα, πληροφόρηση, πλοήγηση και ψυχαγωγία, ενώ οι θύρες USB (2), HDMI και παροχής 12V αποδεικνύονται ιδιαίτερα βολικές.

Μεγάλα ατού του HR-V παραμένουν οι χώροι και η πρακτικότητα. Πίσω, δύο ενήλικες απολαμβάνουν άφθονο χώρο για το κεφάλι και τα γόνατα και μόνο ο τρίτος θα δυσκολευτεί λίγο με το σκληρό μεσαίο τμήμα της πλάτης. Η πρακτικότητα απογειώνεται με τα Magic Seats που δίνουν αξεπέραστες δυνατότητες διαμόρφωσης της καμπίνας για μεταφορά φορτίων με μεγάλο όγκο, μάκρος ή ύψος. Καθένα από τα διαιρούμενα (60:40) πίσω καθίσματα μπορεί να αναδιπλωθεί ή να ανασηκωθεί με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους:

  • Utility mode: η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός καθώς η έδρα χαμηλώνει την περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών, δημιουργώντας ένα εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης μέγιστου μήκους 1.845 mm.
  • Tall mode: το έδρανο των πίσω καθισμάτων ανασηκώνεται και κλειδώνει σε κάθετη θέση, δημιουργώντας χώρο 1.240 mm από το πάτωμα μέχρι την οροφή, για την τοποθέτηση ψηλών αντικειμένων πίσω από τα εμπρός καθίσματα.
  • Long mode: η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται προς τα πίσω σε οριζόντια θέση, ενώ η πλάτη των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, δημιουργώντας ένα ‘τούνελ’ για τη μεταφορά αντικειμένων μήκους μέχρι 2.445 mm.


Μεγάλη είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, στα 470 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους (1.533 λίτρα με αναδιπλωμένα καθίσματα), ενώ διακρίνεται ακόμη για το εύκολα εκμεταλλεύσιμο σχήμα του, το μεγάλο άνοιγμα, το χαμηλό κατώφλι και τον έξτρα αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο. Να σημειώσουμε εδώ πως η βασική έκδοση Comfort έχει ευέλικτο κάλυμμα αντί σκληρής εταζέρας και χώρο αποσκευών 448 λίτρων.

Αρχικά, το ανανεωμένο HR-V διατίθεται με τον ατμοσφαιρικό 1.5 i-VTEC βενζίνης, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν ο 1.6 i-DTEC diesel των 120 ίππων και ο 1.5 VTEC Turbo με 182 ίππους. Στην περίπτωσή μας λοιπόν, ο 1.500άρης i-VTEC αποδίδει 130 ίππους στις 6.600 rpm και 155 Nm ροπής στις 4.600 rpm και υπόσχεται καλές επιδόσεις (0-100 km/h σε 10,2 sec έναντι 10,7 του προ-facelift μοντέλου και τελική ταχύτητα 192 km/h) και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (6,6 lt/100 km, μέτρηση WLTP).

Στην πράξη ο βενζινοκινητήρας είναι ελαστικός από πολύ χαμηλά, τραβάει ακόμη και με 6η σχέση από τις 1.200 rpm μόλις και έχει δύναμη μέχρι τον κόφτη. Κινεί με σθένος το SUV των περίπου 1.300 κιλών και ενθουσιάζει με την απόδοση αλλά και τον σπορ ήχο του. Και όχι μόνο, αφού αποδεικνύεται και ιδιαίτερα οικονομικός. Οδηγώντας χαλαρά έως και πολύ γρήγορα σε πόλη, επαρχία και αυτοκινητόδρομο, καταγράψαμε μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km, ενώ αν κινείσαι οικονομικά ανεβάζοντας νωρίς σχέσεις στο άριστο σε αίσθηση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, μπορείς εύκολα να δεις ακόμη και κάτω από 7 lt/100 km στο trip computer.

Στην οδήγηση, το νέο HR-V συνδυάζει αποτελεσματικότητα και απόλαυση. Η καλοστημένη ανάρτηση (γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) διακρίνεται για την ήσυχη λειτουργία της και προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης. Παράλληλα, περιορίζει τις κλίσεις και ελέγχει εντυπωσιακά καλά τις κινήσεις του αμαξώματος, ακόμη και σε πολύ υψηλή ταχύτητα. Η πρόσφυση είναι πολύ καλή και το σύστημα διεύθυνσης παρέχει αρκετή πληροφορία και εμπιστοσύνη για να επιτεθείς σε δρόμο με στροφές. Στα θετικά το σύστημα ευστάθειας (VSA) που επεμβαίνει διακριτικότατα όταν χρειάζεται, τα δυνατά φρένα και οι τεχνολογίες που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, όπως τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος City-Brake Active και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (HSA) που είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση Comfort.

Η απόσταση των 185 mm από το έδαφος είναι το μόνο εφόδιο του HR-V στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η έλλειψη τετρακίνητης έκδοσης και τα κυρίως ασφάλτινα ελαστικά σε συνδυασμό με το κιτ επισκευής αντί ρεζέρβας, δεν αφήνουν περιθώρια για περιπετειώδεις εξερευνήσεις σε δύσβατες διαδρομές. Το μικρό SUV της Honda θα κινηθεί πάντως με άνεση σε βατούς χωματόδρομους, χωρίς θορύβους από την ανάρτηση ή κραδασμούς στο τιμόνι.

Η ανανέωση του HR-V δεν επέφερε σημαντική μεταβολή στην τιμή που στη βασική έκδοση Comfort ξεκινά από τα 22.325 ευρώ με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μεταλλικό χρώμα, 6 αερόσακους, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VSA, ζάντες αλουμινίου 16’’, αυτόματο κλιματισμό, ράδιο-CD με Bluetooth/USB/AUX, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, cruise control, αυτόματα φώτα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, Hill Start Assist και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος CTBA.

 
 

Η τιμή της έκδοσης Comfort NAVI ανεβαίνει αισθητά στα 25.650 € και προσθέτει στα παραπάνω το infotainment Honda Connect με πλοήγηση GARMIN Navigation, CD player, οθόνη αφής 7", AM/FM/DAB, διαδικτυακό ραδιόφωνο, εφαρμογή Aha, σύνδεση και πλοήγηση στο διαδίκτυο μέσω WiFi tethering ή του κινητού.

Πιο συμφέρουσα είναι η Elegance (26.650 €) που δοκιμάζουμε, η οποία με επιπλέον κόστος 1.000 € προσθέτει τα συστήματα Forward Collision Warning (Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης), Traffic Sign Recognition (Αναγνώριση Πινακίδων Κυκλοφορίας), Intelligent Speed Limiter (Έξυπνος περιοριστής ταχύτητας), Lane Departure Warning (Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας) και High-beam Support (Υποστήριξης προβολέων), καθώς και φώτα ομίχλης, συναγερμό, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον λεβιέ, διζωνικό κλιματισμό, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και φιμέ πίσω τζάμια. Τέλος, η κορυφαία Executive (32.250 €) έχει ζάντες 17’’, προβολείς και φώτα ομίχλης LED, πανοραμική ηλιοροφή, ράγες οροφής, ημιδερμάτινο σαλόνι και σύστημα εισόδου/εκκίνησης χωρίς κλειδί. Οι Elegance και Executive διατίθενται και με αυτόματο κιβώτιο CVT με λογικό έξτρα κόστος (1.420 € και 1.700 € αντίστοιχα).

 

DAILY NEWS

Αναστάσιος Ράμμος
 
CELEBRITY NEWS
|
18.01.2019 | 08:22
|
Power of Love
 
CELEBRITY NEWS
|
17.01.2019 | 23:34
|

POWER OF LOVE

Αυτοί είναι οι πιο αγαπητοί παίκτες της εβδομάδας!

Ακόμη μια εβδομάδα στο Power Of Love φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της και η Μαρία Μπακοδήμου ανακοίνωσε τους πιο αγαπητούς παίκτες της εβδομάδας.

παστίτσιο
 
DAILY NEWS
|
17.01.2019 | 22:14
|

ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ

Μία συνταγή προκαλεί μακελειό στο Facebook

Οι New York Times μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτούν με τις ελληνικές συνταγές.

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Η Κατερίνα Καινούργιου στο Celebrity Rnew (1)
 
CELEBRITY NEWS
|
17.01.2019 | 20:57
|

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ

Αυτές είναι οι φωτογραφίες που διέγραψε από το Instagram!

Όλα δείχνουν πως η Κατερίνα Καινούργιου και ο Νάσος Αναστασόπουλος δεν είναι πια ζευγάρι με τις κοινές τους φωτογραφίες να διαγράφονται εν μία νυκτί από τους λογαριασμούς τους στο Instagram.

ΓΡΑΦΕΙYupiii
7 νέες τάσεις για να υιοθετήσεις στην διακόσμηση του σπιτιού
 
DAILY NEWS
|
17.01.2019 | 20:15
|

7 ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ

Αυτές πρέπει να υιοθετήσεις στην διακόσμηση του σπιτιού

Έντονα χρώματα, statement φωτιστικά και υπέροχες ταπετσαρίες

ΓΡΑΦΕΙYupiii
Ιωάννα Τούνη VS Φαίη Σκορδά
 
BEAUTY
|
17.01.2019 | 20:12
|
Αναστάσιος Ράμμος: Η εξομολόγηση για τη δύσκολη σχέση με τον μπαμπά του
Αναστάσιος Ράμμος: Η εξομολόγηση για τη δύσκολη σχέση με τον μπαμπά του
Power Of Love: Οι παίκτες ξεσκεπάζουν το πραγματικό πρόσωπο του Παύλου
Power Of Love: Οι παίκτες ξεσκεπάζουν το πραγματικό πρόσωπο του Παύλου
Ευθύμης Ζησάκης: Η εξομολόγηση για τα πάθη του στον Αρναούτογλου (Β' μέρος)
Ευθύμης Ζησάκης: Η εξομολόγηση για τα πάθη του στον Αρναούτογλου (Β' μέρος)

Αιγόκερως

22/12-19/01

Στη συνεχή μάχη που πολεμάς από μικρό παιδί, να ξεχωρίζεις τόσο από τους γύρω σου ώστε να μην συγκρίνεσαι, αλλά να μην ξεχωρίζεις τόσο που να φαντάζεις εκκεντρικός/η, υπάρχουν στιγμές (όπως τώρα), που μπορείς με κρυστάλλινη καθαρότητα να διακρίνεις ποια στοιχεία σου είναι χρήσιμα για τη συνέχεια, και ποια για πέταμα. Μην το σκέφτεσαι πολύ. Ό,τι περισσεύει βουρ στον κάδο!!

Ιωάννα Τούνη VS Φαίη Σκορδά
  • Ιωάννα Τούνη VS Φαίη Σκορδά

    Ιωάννα Τούνη VS Φαίη Σκορδά

    Ποια κερδίζει την μάχη του ροζ;

  • Bella Hadid

    Bella Hadid

    Δείτε πώς συνδύασε ένα κλασικό ζευγάρι Dr. Martens

  • Αλεξάνδρα Παναγιώταρου r

    Αλεξάνδρα Παναγιώταρου

    Έβαψε τα μαλλιά της ροζ! Δες την εντυπωσιακή αλλαγή της

  • Meghan Markle

    Meghan Markle

    Η εκθαμβωτική εμφάνιση της με φόρεμα Roland Mouret

  • Chloé

    Chloé

    Η νέα, cult τσάντα του γαλλικού οίκου είναι υπέροχη

Οι απλοί και αλάνθαστοι τρόποι για να φλερτάρεις καλύτερα
  • Οι απλοί και αλάνθαστοι τρόποι για να φλερτάρεις καλύτερα

    Οι απλοί και αλάνθαστοι τρόποι για να φλερτάρεις καλύτερα

    Tο φλερτ είναι πιο εύκολο απ' ότι πίστευες

  • Πώς με αυτές τις απλές αλλαγές στη διατροφή σου θα έχεις δυνατότερη στύση

    Πώς με αυτές τις απλές αλλαγές στη διατροφή σου θα έχεις δυνατότερη στύση

    5 συμβουλές στο πιάτο

  • Γιατί το μέγεθος των προφυλακτικών έχει σημασία

    Γιατί το μέγεθος των προφυλακτικών έχει σημασία

    Θέλει προσοχή

  • Τι φταίει και δεν θέλει να κάνετε σεξ

    Τι φταίει και δεν θέλει να κάνετε σεξ

    Μήπως κάνεις κάτι λάθος;

  • 10 όχι και τόσο προφανή σημάδια που δείχνουν ότι μάλλον σε απατάει

    10 όχι και τόσο προφανή σημάδια που δείχνουν ότι μάλλον σε απατάει

    Την προσοχή σου παρακαλώ