Yupiii|Living|Αυτοκίνητο|We like|
We Like|11.01.2019 |15:45|

ΔΟΚΙΜΗ: Honda HR-V 1.5 i-VTEC 2019

Το μικρό SUV της Honda ανανεώθηκε, είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και το δοκιμάζουμε

ΓΡΑΦΕΙ:
 

 

 

Το Honda HR-V ήταν ουσιαστικά το πρώτο μικρό crossover, όταν παρουσιάστηκε το 1998. Ένα “Joy Machine” όπως το αποκαλούσε η Honda με τετρακίνηση και εμφάνιση που πλησίαζε τα SUV, αλλά με έμφαση στον σπορ ασφάλτινο χαρακτήρα παρά στις off road ικανότητες.

 

Είκοσι χρόνια μετά, η δεύτερη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα προσανατολισμό και δέχεται ένα αισθητικό φρεσκάρισμα για να παραμείνει ανταγωνιστικό στη ραγδαία αναπτυσσόμενη και άκρως απαιτητική κατηγορία B-SUV. Στο δρόμο θα το αναγνωρίσεις κυρίως από τη νέα μάσκα όπου κυριαρχεί το χρώμιο, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τόσο τα φώτα όσο και ο προφυλακτήρας εμπρός. Γενικά η αισθητική του HR-V είναι μοντέρνα και ξεχωριστή, χάρη σε στοιχεία όπως το αιχμηρό εμπρός μέρος, οι ανάγλυφες πλαϊνές επιφάνειες, οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες και το “κουπέ σβήσιμο” της οροφής.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται στα εμπρός καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη άνεση και στήριξη. Άλλωστε, η συνολική εικόνα παραμένει άριστη με σύγχρονη σχεδίαση, άψογη εργονομία, μεγάλους χώρους και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με την piano black επένδυση φέρνει το λεβιέ του κιβωτίου στο ιδανικό ύψος και δημιουργεί πρακτικές θήκες, ενώ ο πίνακας οργάνων με τον ιδιαίτερο φωτισμό και η οθόνη αφής του συστήματος κλιματισμού συμβάλλουν στην premium αύρα της καμπίνας. Θετικά τα σχόλια και για τη θέση οδήγησης που προσφέρει άνεση και καλή ορατότητα. Στο facelift του HR-V χάθηκε η ευκαιρία βελτίωσης στο μενού του infotainment Honda Connect, το οποίο απαιτεί εξοικείωση στη χρήση. Κατά τα άλλα, η οθόνη αφής 7’’ φροντίζει για την απαιτούμενη συνδεσιμότητα, πληροφόρηση, πλοήγηση και ψυχαγωγία, ενώ οι θύρες USB (2), HDMI και παροχής 12V αποδεικνύονται ιδιαίτερα βολικές.

Μεγάλα ατού του HR-V παραμένουν οι χώροι και η πρακτικότητα. Πίσω, δύο ενήλικες απολαμβάνουν άφθονο χώρο για το κεφάλι και τα γόνατα και μόνο ο τρίτος θα δυσκολευτεί λίγο με το σκληρό μεσαίο τμήμα της πλάτης. Η πρακτικότητα απογειώνεται με τα Magic Seats που δίνουν αξεπέραστες δυνατότητες διαμόρφωσης της καμπίνας για μεταφορά φορτίων με μεγάλο όγκο, μάκρος ή ύψος. Καθένα από τα διαιρούμενα (60:40) πίσω καθίσματα μπορεί να αναδιπλωθεί ή να ανασηκωθεί με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους:

  • Utility mode: η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός καθώς η έδρα χαμηλώνει την περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών, δημιουργώντας ένα εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης μέγιστου μήκους 1.845 mm.
  • Tall mode: το έδρανο των πίσω καθισμάτων ανασηκώνεται και κλειδώνει σε κάθετη θέση, δημιουργώντας χώρο 1.240 mm από το πάτωμα μέχρι την οροφή, για την τοποθέτηση ψηλών αντικειμένων πίσω από τα εμπρός καθίσματα.
  • Long mode: η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται προς τα πίσω σε οριζόντια θέση, ενώ η πλάτη των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, δημιουργώντας ένα ‘τούνελ’ για τη μεταφορά αντικειμένων μήκους μέχρι 2.445 mm.


Μεγάλη είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, στα 470 λίτρα με τα καθίσματα στη θέση τους (1.533 λίτρα με αναδιπλωμένα καθίσματα), ενώ διακρίνεται ακόμη για το εύκολα εκμεταλλεύσιμο σχήμα του, το μεγάλο άνοιγμα, το χαμηλό κατώφλι και τον έξτρα αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο. Να σημειώσουμε εδώ πως η βασική έκδοση Comfort έχει ευέλικτο κάλυμμα αντί σκληρής εταζέρας και χώρο αποσκευών 448 λίτρων.

Αρχικά, το ανανεωμένο HR-V διατίθεται με τον ατμοσφαιρικό 1.5 i-VTEC βενζίνης, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν ο 1.6 i-DTEC diesel των 120 ίππων και ο 1.5 VTEC Turbo με 182 ίππους. Στην περίπτωσή μας λοιπόν, ο 1.500άρης i-VTEC αποδίδει 130 ίππους στις 6.600 rpm και 155 Nm ροπής στις 4.600 rpm και υπόσχεται καλές επιδόσεις (0-100 km/h σε 10,2 sec έναντι 10,7 του προ-facelift μοντέλου και τελική ταχύτητα 192 km/h) και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (6,6 lt/100 km, μέτρηση WLTP).

Στην πράξη ο βενζινοκινητήρας είναι ελαστικός από πολύ χαμηλά, τραβάει ακόμη και με 6η σχέση από τις 1.200 rpm μόλις και έχει δύναμη μέχρι τον κόφτη. Κινεί με σθένος το SUV των περίπου 1.300 κιλών και ενθουσιάζει με την απόδοση αλλά και τον σπορ ήχο του. Και όχι μόνο, αφού αποδεικνύεται και ιδιαίτερα οικονομικός. Οδηγώντας χαλαρά έως και πολύ γρήγορα σε πόλη, επαρχία και αυτοκινητόδρομο, καταγράψαμε μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km, ενώ αν κινείσαι οικονομικά ανεβάζοντας νωρίς σχέσεις στο άριστο σε αίσθηση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, μπορείς εύκολα να δεις ακόμη και κάτω από 7 lt/100 km στο trip computer.

Στην οδήγηση, το νέο HR-V συνδυάζει αποτελεσματικότητα και απόλαυση. Η καλοστημένη ανάρτηση (γόνατα Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) διακρίνεται για την ήσυχη λειτουργία της και προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης. Παράλληλα, περιορίζει τις κλίσεις και ελέγχει εντυπωσιακά καλά τις κινήσεις του αμαξώματος, ακόμη και σε πολύ υψηλή ταχύτητα. Η πρόσφυση είναι πολύ καλή και το σύστημα διεύθυνσης παρέχει αρκετή πληροφορία και εμπιστοσύνη για να επιτεθείς σε δρόμο με στροφές. Στα θετικά το σύστημα ευστάθειας (VSA) που επεμβαίνει διακριτικότατα όταν χρειάζεται, τα δυνατά φρένα και οι τεχνολογίες που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη, όπως τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος City-Brake Active και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (HSA) που είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση Comfort.

Η απόσταση των 185 mm από το έδαφος είναι το μόνο εφόδιο του HR-V στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η έλλειψη τετρακίνητης έκδοσης και τα κυρίως ασφάλτινα ελαστικά σε συνδυασμό με το κιτ επισκευής αντί ρεζέρβας, δεν αφήνουν περιθώρια για περιπετειώδεις εξερευνήσεις σε δύσβατες διαδρομές. Το μικρό SUV της Honda θα κινηθεί πάντως με άνεση σε βατούς χωματόδρομους, χωρίς θορύβους από την ανάρτηση ή κραδασμούς στο τιμόνι.

Η ανανέωση του HR-V δεν επέφερε σημαντική μεταβολή στην τιμή που στη βασική έκδοση Comfort ξεκινά από τα 22.325 ευρώ με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μεταλλικό χρώμα, 6 αερόσακους, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VSA, ζάντες αλουμινίου 16’’, αυτόματο κλιματισμό, ράδιο-CD με Bluetooth/USB/AUX, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, cruise control, αυτόματα φώτα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, Hill Start Assist και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος CTBA.

 
 

Η τιμή της έκδοσης Comfort NAVI ανεβαίνει αισθητά στα 25.650 € και προσθέτει στα παραπάνω το infotainment Honda Connect με πλοήγηση GARMIN Navigation, CD player, οθόνη αφής 7", AM/FM/DAB, διαδικτυακό ραδιόφωνο, εφαρμογή Aha, σύνδεση και πλοήγηση στο διαδίκτυο μέσω WiFi tethering ή του κινητού.

Πιο συμφέρουσα είναι η Elegance (26.650 €) που δοκιμάζουμε, η οποία με επιπλέον κόστος 1.000 € προσθέτει τα συστήματα Forward Collision Warning (Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης), Traffic Sign Recognition (Αναγνώριση Πινακίδων Κυκλοφορίας), Intelligent Speed Limiter (Έξυπνος περιοριστής ταχύτητας), Lane Departure Warning (Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας) και High-beam Support (Υποστήριξης προβολέων), καθώς και φώτα ομίχλης, συναγερμό, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον λεβιέ, διζωνικό κλιματισμό, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και φιμέ πίσω τζάμια. Τέλος, η κορυφαία Executive (32.250 €) έχει ζάντες 17’’, προβολείς και φώτα ομίχλης LED, πανοραμική ηλιοροφή, ράγες οροφής, ημιδερμάτινο σαλόνι και σύστημα εισόδου/εκκίνησης χωρίς κλειδί. Οι Elegance και Executive διατίθενται και με αυτόματο κιβώτιο CVT με λογικό έξτρα κόστος (1.420 € και 1.700 € αντίστοιχα).

 

DAILY NEWS

Jennifer Lopez
 
CELEBRITY NEWS
|
22.07.2019 | 20:56
|

HOLLYWOOD REPORT

H νέα εμφάνιση της Angelina Jolie & η αμακιγιάριστη Jennifer Lopez

Πού συνάντησε ο φωτογραφικός φακός τους διασημότερους ανθρώπους αυτού του πλανήτη;

Mariah Riddlesprigger Γιάννης Αντετοκούνμπο (3)
 
CELEBRITY NEWS
|
22.07.2019 | 20:20
|

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ

Με τη σύντροφό του και τα αδέρφια του στη Μύκονο! Όλες οι φωτογραφίες

Σε στιγμές απόλυτης χαλάρωσης εντόπισε ο φωτογραφικός φακός του Yupiii τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, ο οποίος βρέθηκε στην Ελλάδα με ρόλο - έκπληξη.

 

Ειρήνη Καζαριάν μαγιό
 
CELEBRITY NEWS
|
22.07.2019 | 19:50
|

ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΖΑΡΙΑΝ

Οι σέξι λήψεις από τις καλοκαιρινές της διακοπές

Η Ειρήνη Καζαριάν ανεβάζει τη θερμοκρασία με τις εντυπωσιακές λήψεις από τις καλοκαιρινές της διακοπές.

Η Αναστασία Τσιλιμπίου με το αγόρι της στη Μύκονο
 
CELEBRITY NEWS
|
22.07.2019 | 19:22
|
Διάσημες Εμφανίσεις
 
CELEBRITY NEWS
|
22.07.2019 | 18:47
|

ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ

Ποιοι βρέθηκαν στο «Άλσος» το βράδυ της Παρασκευής;

Η παρέλαση «αστέρων» συνεχίζεται στο «Δικό μας σινεμά» που ανεβαίνει στο «Άλσος».

 

Jennifer Aniston
 
BEAUTY
|
22.07.2019 | 18:30
|
Καριοφυλλιά Καραμπέτη
 
ΣΙΝΕΜΑ
|
22.07.2019 | 18:23
|

ΚΑΡΙΟΦΥΛΛΙΑ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ

Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση για τη νέα της ταινία! Θα υποδυθεί την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Η ζωή της αξέχαστης Ελληνίδας στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου μεταφέρεται στον κινηματογράφο, μαζί με τις μεγαλύτερες και διαχρονικότερες επιτυχίες της στο λαϊκό τραγούδι.

YouTube
 
CELEBRITY NEWS
|
22.07.2019 | 17:50
|

ΤΑΜΤΑ & ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ

Πού συναντήθηκαν; Όλες οι φωτογραφίες

Το YouTube παρουσίασε τη νέα του υπηρεσία YouTube Music επισήμως στην Ελλάδα με ένα μεγάλο πάρτι.

 

Πρίγκιπας Φίλιππος
 
CELEBRITY NEWS
|
22.07.2019 | 16:53
|

ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

Ο μικρότερος Έλληνας royal είναι ερωτευμένος! Δείτε φωτογραφίες από τις διακοπές του στην Ελλάδα

Ο πρίγκιπας Φίλιππος απολαμβάνει τις διακοπές του στο Αιγαίο μαζί με την αγαπημένη του.

Δώρος Παναγίδης & Αθηνά Χρυσαντίδου; Επανασύνδεση για το πρώην ζευγάρι;
Δώρος Παναγίδης & Αθηνά Χρυσαντίδου; Επανασύνδεση για το πρώην ζευγάρι;
Ζέτα Μακρυπούλια: Δείτε πώς αντέδρασε όταν ρωτήθηκε αν θα παντρευτεί τον Μιχάλη Χατζηγιάννη
Ζέτα Μακρυπούλια: Δείτε πώς αντέδρασε όταν ρωτήθηκε αν θα παντρευτεί τον Μιχάλη Χατζηγιάννη
Μαρία Μπακοδήμου: Τέλος από τον ΣΚΑΪ! Σε ποιο κανάλι θα βρεθεί;
Μαρία Μπακοδήμου: Τέλος από τον ΣΚΑΪ! Σε ποιο κανάλι θα βρεθεί;

Καρκίνος

22/06-22/07

Όταν μια ευκαιρία δεν προκύπτει δεν εγκαταλείπουμε! Την δημιουργούμε μόνοι/ες μας! Που; Μα που αλλού; Στον ερωτικό στίβο; Για να δελεάσεις τον/την άλλο/η δεν χρειάζεται να προσπαθείς να μεταμορφωθείς σε κάτι που νομίζεις πως του/της αρέσει. Απλά να δείξεις πόσο εντάξει νιώθεις που είσαι εσύ. (Ναι, μπορείς και να το προσποιηθείς αν δεν το νιώθεις! Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα μωρό μου…)

Scrunchies
  • Scrunchies

    Scrunchies

    Είναι η νέα μας εμμονή στο Instagram

  • Jennifer Aniston

    Jennifer Aniston

    Αποκάλυψε ποιο hairstyling δεν θα έκανε ξανά στα μαλλιά της

  • Ελιάνα Χρυσικοπούλου RNew

    Ελιάνα Χρυσικοπούλου

    Mας δείχνει τα μυστικά του καθημερινού μακιγιάζ της

  • Μόδα φθινόπωρο χειμώνας 2019

    Μόδα φθινόπωρο χειμώνας 2019

    10 νέα colour trends που μπορείς να φορέσεις από τώρα

  • Bella Hadid

    Bella Hadid

    Μόλις έγινε κατάξανθη και είναι ίδια η Gigi

Brad Pitt, Angelina Jolie
  • Brad Pitt, Angelina Jolie

    Αυτό είναι το φύλο που βιώνει χειρότερα έναν χωρισμό

    Η επιστήμη μίλησε!

  • Οι λογαριασμοί στο Instagram που θα σε κάνουν καλύτερο σεφ

    Instagram

    Οι λογαριασμοί που θα σε κάνουν καλύτερο σεφ

  • Το καλοκαιρινό layering look

    Summer Style Tips

    Το καλοκαιρινό layering look

  • Τριχόπτωση

    Τριχόπτωση

    Αυτές οι 2 ουσίες θα σε βοηθήσουν να την πολεμήσεις

  • Όταν το σεξ προκαλεί όχι έναν αλλά τρεις πονοκεφάλους

    Το Σεξ

    Όταν προκαλεί όχι έναν αλλά τρεις πονοκεφάλους