1) Αποθήκευση υπό πίεση 700 bar σύμφωνα με το βιομηχανικό πρότυπο CGH που χρησιμοποιείται ήδη για οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
2) Αποθήκευση κρυο-συμπιεσμένου υδρογόνου (CCH2). Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει εξελιχθεί από το BMW Group και αποθηκεύει αέριο υδρογόνο σε χαμηλές θερμοκρασίες με πίεση μέχρι 350 bar και θα είναι διαθέσιμη για ευρεία χρήση μακροπρόθεσμα. Τα ρεζερβουάρ CCH2 προσφέρουν μέχρι 50% περισσότερη χωρητικότητα σε σχέση με τα ρεζερβουάρ των 700 bar και υποστηρίζουν αυτονομία πάνω από 500 km.
Βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη κυκλοφορία των οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου είναι η ανάπτυξη της υποδομής ανεφοδιασμού υδρογόνου. Σε σημαντικές αγορές για το υδρογόνο, όπως η Ιαπωνία, η Καλιφόρνια των ΗΠΑ και για την Ευρώπη η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Σκανδιναβικές χώρες, ρεαλιστικά οι σημερινές πρωτοβουλίες θα πρέπει να οδηγήσουν σε μια αρχική υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου μέχρι το 2020 περίπου. Αντίθετα με την Ιαπωνία, που σαν νησί έχει μηδαμινές ή ελάχιστες ανάγκες για διασυνοριακά ταξίδια, η Ευρώπη αντιμετωπίζει πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις προκειμένου να διασφαλίσει μία διεθνική υποδομή. Ο όμιλος BMW συνεργάζεται εντατικά με την TOTAL Germany και το Linde Group πάνω σε διαδικασίες και τεχνολογίες ανεφοδιασμού.
Σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου από BMW και Total (1)
Σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου από BMW και Total (2)
Σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου από BMW και Total (3)
Σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου από BMW και Total (4)
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr