Το θέατρο κατάμεστο. Καθίσαμε στις θέσεις μας, βυθίστηκα στο κάθισμά μου και περίμενα να ξεκινήσει η παράσταση για να κερδίσω το στοίχημα. Ποτέ όμως δεν περίμενα αυτό που θα συνέβαινε...
Από τα πρώτα κιόλας λεπτά της ροκ όπερας που έγραψε ο Νίκος Καρβέλας, ένιωσα σοκαρισμένος με όλα όσα έβλεπα να εκτυλίσσονται μπροστά μου. Μουσικές, λόγια, διάλογοι, ερμηνείες, που μούδιαζαν το μυαλό και με έκαναν να ανατριχιάζω. Δεν είμαι κριτικός θεάτρου κι αυτό δεν είναι μία κριτική. Δεν είμαι «Βισσικός» κι αυτό δεν είναι ένα ακόμα εγκώμιο για την Άννα Βίσση. Είναι όλα όσα πραγματικά ένιωσα την Κυριακή, όλα πρωτόγνωρα και μοναδικά.
Η Άννα Βίσση στην πιο ώριμη, θεωρώ, ερμηνεία της ζωής της, από το πρώτο λεπτό σε μυεί στη βίαιη, ωμή, επίπονη ιστορία της πρωταγωνίστριας του έργου «Άννας». Δεν έχω δει τους «Δαίμονες», ούτε τη «Μάλα» για να έχω μέτρο σύγκρισης. Όμως, το πιστεύω πως μέσα από αυτήν ροκ όπερα δείχνει όλο το ταλέντο της. Τσαλακώνεται, μεταμορφώνεται, πονάει, λυγίζει, σε μαγεύει και σε ταξιδεύει. Μπροστά σου ξεδιπλώνεται η πιο σκληρή πραγματικότητα μιας γυναίκας με τις σκηνές ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν της να εναλλάσσονται, όπως τα συναισθήματα. Δεν θέλω να κάνω spoil για όσους δεν έχουν δει ακόμα τις «Καμπάνες του Edelweiss», αλλά η σκηνή πριν από το τέλος καθώς και το τελευταίο λεπτό του έργου, είναι δύο από τις σκηνές που αβίαστα θα σε κάνουν να πεις: «Είναι συγκλονιστική!».
Ο συμπρωταγωνιστής της, Αιμιλιανός Σταματάκης, είναι ένα γεννημένο ταλέντο, που κάθε λεπτό, σε όλη τη διάρκεια της παράστασης, σε καθηλώνει με την ευλογημένη φωνή του. Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η φωνή του. Ευλογημένη. Ένας εξαιρετικός ηθοποιός και πολύ σεμνός άνθρωπος, όπως κατάλαβα όταν τον γνώρισα μετά το τέλος της παράστασης στα καμαρίνια. Στο ίδιο καμαρίνι και ο Θανάσης Αλευράς. Ένας άλλος Θανάσης Αλευράς. Το υποκριτικό του ταλέντο το ήξερα. Δεν ήξερα, όμως, το εύρος της φωνής του. Σπουδαίος!
Μέσα στην μαυρίλα των ημερών που ζούμε, μια τέτοια δουλειά σού υπενθυμίζει πως υπάρχουν και φωτεινές στιγμές στη ζωή μας. Σε εμπνέουν και σε λυτρώνουν. Και το αντιλαμβάνεσαι όταν στο τέλος της παράστασης δεν είσαι ο μόνος που έχει σηκωθεί όρθιος και χειροκροτεί. Αλλά είναι κι άλλοι μαζί σου. Όλο το θέατρο!
Όλοι ανεξαιρέτως οι ηθοποιοί που πρωταγωνιστούν στις «Καμπάνες του Edelweiss» αποτελούν έναν ανεκτίμητο θησαυρό ταλέντων που για 2,5 ώρες πλημμυρίζουν το θέατρο με συναισθήματα που σου κόβουν την ανάσα, τη μιλιά, σου μουδιάζουν τη ραχοκοκαλιά και ναι, σε κάνουν να συγκινείσαι, να βουρκώνεις, να δακρύζεις.
Νατάσα, σε ευχαριστώ για το στοίχημα που έχασα...
Περισσότερα κείμενα από τον Νίκο Παρτσώλη: http://www.yupiii.gr/author/nikos.partsolis/
Ο Νίκος Παρτσώλης στα social media:
https://www.facebook.com/nikos.partsolis
https://twitter.com/npartsolis
http://instagram.com/npartsolis
Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.
Διάβασε ακόμη:
Η Φεμινίστρια Στικούδη Και Η «Βλαχάρα» Καμπούρη: Μια -αντιαισθητική- ανάσα ειλικρίνειας στην ψεύτικη showbiz - από τον Τάσο Μαστρογιάννη
Try Walking In Their Shoes: Η μοναξιά του σχοινοβάτη - από τον Γιάννη Τσαούση
Η Σίσσυ Χρηστίδου Και Η Λάθος Στιγμή Στο Instagram: Φωτογραφίες παιδιών: Ένα πολύ επικίνδυνο θέμα - από τον Γιώργο Δέδε
The Voice II: ...Το έχει! - από την Κλεοπάτρα Πατλάκη
Η Χρυσή Δεκάδα Της Εβδομάδας: Όταν οι κακές επιλογές γίνονται καθημερινότητα - από τον Κωνσταντίνο Αντωννάτο - Χαντζάκο
Μια Δεύτερη Αποτίμηση: Οι παράπλευροι νικητές των εκλογών - από τον Αντώνη Τζαβάρα
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr