Follow us

Σάκης Ρουβάς - Χρυσούλα Διαβάτη: Μια Αναπάντεχη Κόντρα: Τελικά ποιος έχει δίκιο;

«Μα πώς γίνεται ο άνθρωπος που διαφημίζει από τσίχλες μέχρι γιαούρτια και τραγουδάει στα 42 του τραγούδια για 15χρονα να βραβεύεται για το υποκριτικό του ταλέντο σε αρχαίο δράμα;», είναι το επιχείρημα τους ενός στρατοπέδου. «Μιλάει για αστυνομία ηθοποιίας η γυναίκα που έκανε μανιέρα την τσιρίδα και τη βάφτισε τηλεοπτική πρωτοπορία, παίζοντας με αυτόν τον τρόπο στους "Δυο Ξένους" και στους "Στάβλους της Εριέτας Ζαΐμη"», είναι το επιχείρημα του άλλου στρατοπέδου. Σάκης Ρουβάς - Χρυσούλα Διαβάτη είναι το αναπάντεχο δίπολο που δημιουργήθηκε τις τελευταίες ώρες κι έχει διχάσει -ξανά- τους ειδήμονες.

Νίκος Παρτσώλης
ΓΡΑΦΕΙ: ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΤΣΩΛΗΣ
Σάκης Ρουβάς - Χρυσούλα Διαβάτη (Ε)

Ο Σάκης Ρουβάς βραβεύτηκε με το «Βραβείο Αρχαίου Δράματος» κάτι που προκάλεσε την οργή της Χρυσούλας Διαβάτη. «Σταρ, μίμοι, διασκεδαστές, μανεκέν, ωραίοι, ωραίες, ένας συρφετός ολόκληρος έχουν ονομαστεί ηθοποιοί. Θα έπρεπε να υπάρχει αστυνομία θεάτρου. Εμείς ξεκινήσαμε όχι για να γίνουμε σταρ, αλλά από ιδεολογία», ήταν τα αιχμηρά λόγια της ηθοποιού, που ανέβηκε στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής για να παραλάβει το βραβείο της, κάτι που τελικά δεν έγινε, μιας και η ίδια αρνήθηκε. «Είμαι ένας νέος άνθρωπος που τα όνειρά του θέλει να τα κάνει πραγματικότητα. Η ψυχή και η καρδιά των ανθρώπων δεν χρειάζονται διπλώματα. Καμία αστυνομία δεν πρόκειται να με σταματήσει να πραγματοποιώ τα όνειρά μου», απάντησε με τρεμάμενη φωνή (υποθέτω από συγκίνηση ή έντονο εκνευρισμό) από το ίδιο βήμα ο Σάκης Ρουβάς.

Θα μπορούσα να αντιληφθώ τον θυμό της κ. Διαβάτη, αν είχε συνέπεια η άποψή της. Και συνέπεια θα είχε αν είχε αρνηθεί να συμπρωταγωνιστήσει στους «Δύο Ξένους» με τη Δέσποινα Βανδή, που είναι «σταρ, διασκεδάστρια, ωραία» και όχι «ηθοποιός ιδεολογίας». Αν είχε αρνηθεί να συμπρωταγωνιστήσει με τον Γιάννη Σαββιδάκη, τον «τραγουδιστή, διασκεδαστή και ωραίο» Γιάννη Σαββιδάκη στη σειρά «Της Ελλάδος Τα Παιδιά». Αν δεν είχε δεχτεί να συμμετάσχει στους «Στάβλους», στους οποίους συμμετείχε και ο «μίμος, διασκεδαστής» Παντελής Καναράκης αλλά και η «σταρ, μανεκέν, ωραία» Τζίνα Αλιμόνου. Δεν γίνεται, λοιπόν, ο άνθρωπος που επικρότησε τέτοιες παρουσίες στον χώρο του, να είναι ο ίδιος άνθρωπος που επικαλείται τη δημιουργία «αστυνομίας θεάτρου» για την απομάκρυνσή τους.

Θα μπορούσα να αντιληφθώ τον εκνευρισμό του Σάκη Ρουβά, αν ήταν όντως «νέος άνθρωπος που έχει επιλέξει να εξελιχθεί μέσα από τη μουσική και το θέατρο», όπως δήλωσε, και ένιωθε πως κάποιος μεγαλύτερος του «κόβει» τα νεανικά όνειρα. Στα 42 χρόνια του, δεν θεωρείται κανείς «νέος με όνειρα». Άνθρωπος με όνειρα ναι, αλλά όχι νέος. Με νέα όνειρα ναι, αλλά όχι νέος. Νεανικής εμφάνισης ναι, αλλά όχι νέος. Τον χωρίζει μια 20ετία από τους νέους. Κυρίως, όμως, θα μπορούσα να αντιληφθώ τον εκνευρισμό του, αν είχε συνέπεια η άποψή του «θέλω να εξελιχθώ μέσα από τη μουσική και το θέατρο». Η ανάγκη του να «εξελίξει την ψυχή του μέσα από το θέατρο», πόσω μάλλον μέσα από το αρχαίο δράμα, δεν συνάδει με την παρουσίαση τάλεντ σόου, δεν συνάδει με την παρουσία του σε διαφήμιση για πατατάκια, για τσίχλες, για γιαούρτι, για φρυγανιές, για παγωτό, για κινητή τηλεφωνία. Ποια εσωτερική του ανάγκη, που σχετίζεται με το θέατρο, υπηρέτησε όταν σχεδίαζε ρούχα και εσώρουχα που έφεραν την υπογραφή του; Όταν είσαι «ταγμένος» κάπου, η παρουσία σου επικεντρώνεται εκεί. Όχι παντού!

Στην ίδια θέση, ωστόσο, που βρίσκεται τώρα ο Σάκης Ρουβάς, βρέθηκε πριν από δύο χρόνια η Ζέτα Μακρυπούλια, όταν το θέμα «είναι ηθοποιός η Ζέτα;» μονοπώλησε το ενδιαφέρον τηλεοπτικών εκπομπών και περιοδικών, με αφορμή τις επιθέσεις που δέχθηκε από τους συναδέλφους της. Μετά περάσαμε στο «είναι καλή ηθοποιός η Ζέτα;» για να καταλήξουμε στο «πόσο καλή ηθοποιός είναι η Ζέτα!». Χωρίς ερωτηματικό. Αυτό το «ερωτηματικό», το κατάργησε το κοινό. Ούτε οι συνάδελφοι της ηθοποιού, ούτε κάποια «αστυνομία θεάτρου», ούτε καν η ίδια η Μακρυπούλια. Το κοινό αποφάσισε, επέλεξε, αγάπησε, ξεχώρισε.

Καμία, λοιπόν, βαρύγδουπη δήλωση, όσο αιχμηρή κι αν είναι, δεν μπορεί να επηρεάσει τον τελικό αποδέκτη για τον οποίο γίνονται όλα αυτά. Τον θεατή. Αν έπρεπε να υπάρξει «αστυνομία θεάτρου», για να απαγορεύει θεωρητικά τη συμμετοχή μη διπλωματούχων ηθοποιών σε οτιδήποτε άπτεται της υποκριτικής, τότε θα έπρεπε να υπάρχει και μία αστυνομία που να απαγορεύει τη συμμετοχή σε διπλωματούχους μεν, μη ταλαντούχους δε, ηθοποιούς. Αναρωτιέμαι, όμως, ακόμα κι αν πρόκειται για σχήμα λόγου η ύπαρξη μιας τέτοιας αστυνομίας, τι θεωρεί πιο επικίνδυνο η κυρία Διαβάτη: Το να βραβεύονται για το υποκριτικό τους ταλέντο «σταρ που δεν είναι ηθοποιοί» ή το να αστυνομοκρατηθεί η δημιουργική έκφραση και το ταλέντο;

Υ.Γ.1: Μία ημέρα μετά το συμβάν, το μεσημέρι της Τρίτης, η κυρία Διαβάτη εμφανίστηκε στο τηλεπαράθυρο της Τατιάνας Στεφανίδου για να ξαναμιλήσει για αστυνομία θεάτρου, αλλά και για το ότι «ο κόσμος δεν μπορεί να επανέλθει στην πνευματικότητα». Σε τηλεπαράθυρο. Της Τατιάνας. Μιλούσε η κ. Διαβάτη για έλλειψη πνευματικότητας. Περίεργες εποχές ζούμε…

Υ.Γ.2: Συγχαρητήρια στον κ. Ρουβά για το βραβείο. Η αλήθεια είναι πως ήταν εξαιρετικός.

Περισσότερα κείμενα από τον Νίκο Παρτσώλη: http://www.yupiii.gr/author/nikos.partsolis/

Ο Νίκος Παρτσώλης στα social media:

https://www.facebook.com/nikos.partsolis

https://twitter.com/npartsolis

http://instagram.com/npartsolis

Σου άρεσε το κείμενο; Συμφωνείς; Διαφωνείς οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως; Κάνε το δικό σου σχόλιο παρακάτω. Το Yupiii θέλει και τη δική σου άποψη.

Διάβασε ακόμη:

Το Δράμα Του Ρωμανού Πρέπει Να Τελειώσει: Για να ξεμπερδεύουμε σιγά σιγά με τα δράματα - από τον Αντώνη Τζαβάρα

Eίναι Ο Λιάγκας Η Αρσενική Μενεγάκη; Και τι ακριβώς σημαίνει ειλικρίνεια; - από την Κλεοπάτρα Πατλάκη

Η Χρυσή Δεκάδα Της Εβδομάδας: Τηλεοπτικά «γιατί» και η παλιά κακή Τατιάνα - από τον Κωνσταντίνο Αντωνάτο Χαντζάκο

Η Λίστα Του Άκη Πάει Στον Παράδεισο: Και μαζί της παίρνει έναν αμαρτωλό συντάκτη - από τον Τάσο Μαστρογιάννη

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα