Follow us

Η καραντίνα... αλλιώς: Αντίσταση κατά της ισπανόφωνης λαίλαπας με «μπροστάρη» τη Χριστίνα Μαρκάτου

Και όσο διαβάζω και ξαναδιαβάζω πόσο χρήσιμο είναι να δω τα άπαντα του Netflix, εγώ είπα να πάρω το πράγμα αντίστροφα.  

Η καραντίνα... αλλιώς

Αφού η ένδεια της εποχής επιβάλει να βλέπουμε ισπανόφωνα αστυνομικά και ιστορίες με μυστηριώδεις δολοφονίες και λοιπά δράματα, εγώ προτίμησα να περάσω τις μέρες αυτές με τα άπαντα του ελληνικού YouTube.

Σε άλλα νέα, το κακό ξεκίνησε με την επιστροφή του MEGA. Είδα σχεδόν με σκυμμένο κεφάλι το «Ρετιρέ», που ευφυώς το είχαν βάλει καθημερινά στην προ κορονοϊού εποχή αλλά το έφαγε η διευρυμένη ενημέρωση. Και περάσαμε στην εποχή της καθημερινής «Ντόλτσε Βίτα» που δεν είχα καλύτερο μέσα στην κατήφεια της εποχής.

Τη στιγμή λοιπόν που μετρούσαμε κρούσματα και θύματα, άρχισα να λοξοκοιτάζω προς την κλασική ελληνική μυθοπλασία. Και ξέρεις, κανένα «Toy Boy» δεν συγκρίνεται με προϊόντα εγχώριας Τέχνης. Έτσι, ανακάλυψα πως στο Makedonia TV κάθε απόγευμα παίζει το «Άκρως Οικογενειακόν» και στο καπάκι τα «40 κύματα». Θα μου πεις, γελάς ακόμα με τις ατάκες του Αλέξανδρου Θεοτοκάτου ή αγωνιάς μήπως ο Λαέρτης Καλλέργης δεν ρίξει τη βουτηγμένη στην παραμυθένια Χριστίνα του; Ναι, γιατί όχι; Από το να αγωνιώ αν θα κάνει κάποιος την «Τέλεια ληστεία» εις άπταιστον ισπανικήν, ας αγωνιώ με τη γλώσσα μου.

Μετά είχα τη συνάντηση με τους «Δυο ξένους» που πλέον ξέρω απ' έξω τους διαλόγους. Τι όμορφη σειρά, μην τα ξαναλέμε. Ευφυής η τοποθέτησή τους εκεί πριν το δελτίο, γιατί κάποιος πρέπει να κάνει και τη Δώρα Αναγνωστοπούλου establish στο ελεύθερο τηλεοπτικό κοινό.

Βασικός κορμός της ημέρας μου, λοιπόν, ήταν όσα προανέφερα και στο prime time το «Παρά πέντε», που 15 χρόνια μετά την πρώτη του μετάδοση κατάλαβα πόσα μηνύματα έκρυβε και πόσα είχα χάσει επειδή στο φινάλε της πρώτης σεζόν έδινα πανελλαδικές και όσο να πεις κάπως έχανα λεπτομέρειες της πλοκής. Δεν υπήρχε και ενημερωμένο YouTube τότε.

Αφήνοντας λοιπόν το «Παρά πέντε», μου κρατούσε συντροφιά του σατανικό φετινό MasterChef που έμεινε ολόρθο να βαρά σκοπιά με νέα επεισόδια μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Κάπως τσιμπημένο φέτος, αλλά υπέροχα κεντημένο. Να βρω να σφίξω το χέρι σε αυτόν που καταφέρνει να «μπριζώνει» σε κάθε επεισόδιο 15 ριαλιτοκαρτούν που αγωνιούν για υψηλό κασέ πάνω από τους πάγκους της κουζίνας και φιλοδοξούν να φτιάξουν κάποια στιγμή μοσχαράκι στο πλευρό της Μενεγάκη ή έστω της Καραβάτου λόγω ομοκάναλου πρωινού.

Αλλά το 24ωρο στην καραντίνα έχει ατέλειωτες ώρες. Άρα θες πολλά, πολλά επεισόδια. Οι S1ngles κάθε απόγευμα μου θύμισαν τα εφηβικά μου και ότι οι αποχωρήσεις πρωταγωνιστών μεταξύ πρώτου και επομένων κύκλων έκαναν το όλο εγχείρημα πρωτοπόρο για την εποχή αλλά κάπως πρόχειρο για τη διαχρονικότητά του. Αν γίνει remake θέλουμε και την Παναγιώτα Βλαντή και όλους όσοι πρωταγωνιστούσαν στο πρώτο κύκλο. Τα λέω για να μην απογοητευτούμε κάπου πιο μετά που θα ξαναδώ τίποτα άκυρους να ξεζουμίζουν τη νοσταλγική σήμερα μοντερνιά της εποχής.

Και ενώ επιβεβαίωνα κάθε μέρα πόσο εκνευριστική ήταν η «Μαρία η άσχημη», της οποίας δεν άντεξα να δω παραπάνω από 15 επεισόδια εν τω συνόλω, άρχισα να ψάχνω το ελληνικό διαδίκτυο για ωραίες σειρές που είχα να δω χρόνια. Πρώτο εύρημα τα υπέροχα επεισόδια του «Περί ανέμων και υδάτων», που είναι τίγκα στο επτανησιακό ρομάντζο και έχει αέρα καλού ελληνικού κινηματογράφου. Κάπου πιο εκεί, ο «Βίος ανθόσπαρτος» που πάνω κάτω έχει ίδιο αέρα, αλλά τελείως διαφορετικό στόρι. Υπέροχη Κάκια Ιγερινού που η ρομαντική της αισθητική χάθηκε κάπου στη μετάφραση.

Μη ξεχάσω, τις νύχτες υπάρχει μια άλλη ενότητα μυθοπλασίας. Για παράδειγμα, η «Της αγάπης μαχαιριά» με τις ανταύγειες του Κώστα Σόμμερ να πρωταγωνιστούν στο πλευρό της Φαίης Ζαφειράκου που ανάθεμα και αν τη ξαναείδα ποτέ μετέπειτα. Μικρές τζούρες και από το «Μετράω Στιγμές» της Ελένης Ζιώγα, που αν είσαι παιδί χωρισμένων γονιών σε διαμάχη κάπου στα 00s καλύτερα να μην δεις ποτέ. Πέτυχα και λίγο από Ζιώγα σε ρόλο προβληματισμένης χρηματίστριας που τα αφήνει όλα για να ζήσει τον έρωτα με τον νταλικέρη και γκαραζότεκνο Πασχάλη Τσαρούχα. Είδα και το κλασικό «Είμαστε στον αέρα»... όπως παλιά(αααα). Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, αλλά Θεέ μου, σε ευχαριστώ που έπλασες τη Δήμητρα Ματσούκα. Είπα Δήμητρα και θυμήθηκα πως έπαθα πλάκα με το καλτ «Κάτι τρέχει με τους δίπλα» που δεν είχα δει ποτέ μέχρι σήμερα και με έπεισε πως τέτοιες γυναίκες μάλλον δεν βγαίνουν πια. Τι διαδρομή όμως, από τους «Δίπλα» και το «Άγγιγμα Ψυχής» στις μεγάλες σκηνές και τις εκπληκτικές ερμηνείες της στα πρόσφατα θεατρικά της. Αλλα ας αφήσω στην άκρη τον θαυμασμό μου για το απόλυτο τηλεοπτικό θηλυκό.

Όλα αυτά σε ποτ πουρί επεισοδίων, δεν κατάφερα να δω τίποτα από αυτά πιστά – πάνω κάτω επειδή γνωρίζω την πλοκή και το φινάλε. Περισσότερο με ενθουσίαζε ο «Πέτρος και τα κορίτσια του» κάθε ξημέρωμα, επειδή προσπαθούσα 25 χρόνια μετά να καταλάβω τι σημαίνει «σαγκούρτελε» και πότε εμφανίζεται στην πλοκή η Μαρκέλλα – τι ωραία γυναίκα από πάντα η Ρένια Λουιζίδου.

Συνοψίζοντας, αν δεν είσαι κολλημένα τηλεορασάκιας όπως εγώ που βλέπει τα best of με απίθανο ενθουσιασμό, αντί να κοιτάς τα του εξωτερικού που καλά είναι αλλά μίλια μακριά από αυτά που ζούμε, καλύτερα να αναζητήσεις την τηλεοπτική ψυχαγωγία και σε πιο ντόπια καντούνια. Εκτός αν ταυτίζεσαι με τη δολοφονία της πάμπλουτης έφηβης στο νεόπλουτο κολέγιο του ELITE, γεγονός που μάλλον πρέπει να σε προβληματίσει.

Η καραντίνα... αλλιώς

Ο Κωνσταντίνος Αντωνάτος στα social media:

https://www.facebook.com/constantinos.antonatos

http://instagram.com/sirconstantino

Διάβασε επίσης:

Χρυσή Δεκάδα: Οι 10 εκπομπές που αξίζει να δεις!

Τέλος εποχής: Όταν η Μαρία Μπεκατώρου ξεπέρασε το Your Face Sounds Familiar

Γιατί το MasterChef εξαφανίζει τον ανταγωνισμό;

O ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ & Η «ΧΑΛΒΑΗ 5-0»: Δύο βασανιστικές ώρες

Η JLo & το ημίχρονο του Super Bowl: Η εμφάνιση που έκανε την ελληνική showbiz να τρέμει από ζήλια & ντροπή

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις από την εγχώρια και διεθνή showbiz στο yupiii.gr

Διαβάστε Ακόμα